proooo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) hei jeg irriterer jeg meg grønn over at hver gang min tlf ikke funker - må jeg ikke bare levere den fra meg i 2-3 uker fordi leverandøren skal få kjangs til å fikse den - neida, jeg får en rævva reservetelefon som jeg må kose meg med i 2-3 uker mens saken går. jeg (og sikkert mange med meg) ville gjerne slenge på en hundrings eller to i kjøpsøyeblikket hvis vi kunne blitt forsikret at ved reparasjon skal jeg ha en lik standard som egen telefon på reservetelefon. nå er tilfellet at jeg med min Nokia N95 8GB (N95-2) fra telenor må egentlig bare finne meg i at høyttaleren svikter og jeg må ta samtaler på høyttaler-ut-i-bussen-slik-at-alle-hører-det -modus.. noen som vet om operatører som kan gi en bra byttetlf ved reparasjon? h Endret 25. mars 2009 av proooo Lenke til kommentar
stallman Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er vel slikt at ingen er pliktig å gi ifra seg lånetelefon, selv om dem annonserer det. Da vil det å forlange bedre lånetelefon bli ett langt kast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå