elgitar666 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hei mine kjære venner, slo på dataen igår og alt sluttet å virke etter 3 minutter. når skrivebordet kommer, stopper alt. DEt går ikke å trykke på en shit og alt låser seg, og etter ca 10 minutter, blir hele skjermen svart. Tror ike det er noe virus. Kanskje hardisken er ødelagdt? så nå er jeg på sikkerhet modus,og det funker bra. jeg har vista, noe som er crap så det hadde vært greit med litt svar her:P Endret 26. mars 2009 av elgitar666 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 "Alt sluttet å virke"? Du kommer deg såvidt jeg kan forstå inn i Windows, men med mindre du kan utøve litt tankeoverføring så anbefaler jeg at du beskriver problemet noe mer spesifikt F.eks ny software, ny hardware, virus eller lignende, evt. feilmeldinger i forkant/etterkant, unormale lyder, laptop, stasjonær, rare lukter, osv osv Lenke til kommentar
Grix Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Enig med Ohlja, du må forklare mer. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 At du kommer deg inni sikkerhetsmodus er vell et flott tegn. Kan hende PCen kræsjer med et program? Har du installert noen nye programmer nylig? Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 At du kommer deg inni sikkerhetsmodus er vell et flott tegn. Kan hende PCen kræsjer med et program? Har du installert noen nye programmer nylig? nei har ike installert noen programmer rett før det skjdde. MEn kan trojan horse scanner være et problem? for det scanner computeren vær gang den slår seg på også stopper den på 4%, da slutter alt å virke Lenke til kommentar
janingar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Prøv en virusscan i sikkermodus Det vil ikke helt overraske meg om en trojaner prøver å ødelegge for virusscannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå