Gå til innhold

MacHeist 3 er over... :o)

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Skulle bare si ifra til alle at MacHeist 3 er over.

MacHeist teamet klarte å få inn over $850.000 til veldedige organisasjoner.

For de som ikke vet hva MacHeist 3 er for noe så er det en programvarepakke med 14(!) program som solgtes til kun $39. Samlet verdi på alle programmene er $981!

Pakken inneholder:

- iSale

- Picturesque

- SousChef

- World of Goo

- PhoneView

- LittleSnapper

- Acorn

- Kinemac

- WireTap Studio

- BoinxTV

- The Hit List

- Espresso

- Cro-Mag Rally

- Times

Dette er en ufattelig billig pakke, og 25% av inntektene går med til veldige organisasjoner rundt om i verden (f.eks. Save Darfur, World Wildlife Fund, Prevent Cancer Foundation og 7 til).

Edit: oppdaterte overskrift

Endret av ompopo
Referral fjernet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med littlesnapper, kan du da surfe på nettsider, logge inn osv, før du lagrer screenshots?

Ellers så kjøpte jeg faktisk world of goo tidligere, og jeg trenger strengt talt ikke så mange av de programmene i denne bundlen, så jeg veit ikke om jeg gidder kjøpe denne pakka :/

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Litt usikker på hva du spør om ang. littlesnapper. Om du lurer på om du kan logge deg inn på f.eks. en brukerkonto på en webside før du tar bilde så ja.

Du kan velge å ta bilde av skjermen, et vindu som er åpent, et område av skjermen, hele skjermen, kopiere linker og lagre og av en eller annen grunn funker den som en nettleser også...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+432

Kjøpte denne pakken og er helt strålende fornøyd! :D Bare 3 dager igjen av tilbudet nå, folkens, så vær kjappe :)

Lenke til kommentar

Eneste som er spennende i år er LittleSnapper, PhoneView og Espresso - hvis den blir unlocket. Tviler litt på at Espresso blir unlocket, men vi får se.

Kommer dog ikke til å kjøpe, kjøpte tidligere (andre, tror jeg? Med Cha-Ching, Pixelmator etc)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Eneste som er spennende i år er LittleSnapper, PhoneView og Espresso - hvis den blir unlocket. Tviler litt på at Espresso blir unlocket, men vi får se.

Kommer dog ikke til å kjøpe, kjøpte tidligere (andre, tror jeg? Med Cha-Ching, Pixelmator etc)

Hvorfor tviler du på det? For øyeblikket har de fått inn $378,093, tror de lett kan få til 400 000.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Åh... Det var drit.. Men det er jo i hovedsak BoinxTV jeg var mest interessert i da, så sånn sett er det greit. Men Espresso hadde vært konge, det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...