ompopo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Heisann Skulle bare si ifra til alle at MacHeist 3 er over. MacHeist teamet klarte å få inn over $850.000 til veldedige organisasjoner. For de som ikke vet hva MacHeist 3 er for noe så er det en programvarepakke med 14(!) program som solgtes til kun $39. Samlet verdi på alle programmene er $981! Pakken inneholder: - iSale - Picturesque - SousChef - World of Goo - PhoneView - LittleSnapper - Acorn - Kinemac - WireTap Studio - BoinxTV - The Hit List - Espresso - Cro-Mag Rally - Times Dette er en ufattelig billig pakke, og 25% av inntektene går med til veldige organisasjoner rundt om i verden (f.eks. Save Darfur, World Wildlife Fund, Prevent Cancer Foundation og 7 til). Edit: oppdaterte overskrift Endret 12. april 2009 av ompopo Referral fjernet Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Med littlesnapper, kan du da surfe på nettsider, logge inn osv, før du lagrer screenshots? Ellers så kjøpte jeg faktisk world of goo tidligere, og jeg trenger strengt talt ikke så mange av de programmene i denne bundlen, så jeg veit ikke om jeg gidder kjøpe denne pakka :/ Endret 25. mars 2009 av dabear Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Litt usikker på hva du spør om ang. littlesnapper. Om du lurer på om du kan logge deg inn på f.eks. en brukerkonto på en webside før du tar bilde så ja. Du kan velge å ta bilde av skjermen, et vindu som er åpent, et område av skjermen, hele skjermen, kopiere linker og lagre og av en eller annen grunn funker den som en nettleser også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kjøpte denne pakken og er helt strålende fornøyd! Bare 3 dager igjen av tilbudet nå, folkens, så vær kjappe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eneste som er spennende i år er LittleSnapper, PhoneView og Espresso - hvis den blir unlocket. Tviler litt på at Espresso blir unlocket, men vi får se. Kommer dog ikke til å kjøpe, kjøpte tidligere (andre, tror jeg? Med Cha-Ching, Pixelmator etc) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er ikke interessert i ett eneste av disse programmene, noe som er litt synd. Var med på alle heists da, og der var det en del snacks som loot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eneste som er spennende i år er LittleSnapper, PhoneView og Espresso - hvis den blir unlocket. Tviler litt på at Espresso blir unlocket, men vi får se.Kommer dog ikke til å kjøpe, kjøpte tidligere (andre, tror jeg? Med Cha-Ching, Pixelmator etc) Hvorfor tviler du på det? For øyeblikket har de fått inn $378,093, tror de lett kan få til 400 000. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 $400.000 til charity er til BoinxTV, det er ikke sagt noe om hva målet for Espresso er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Åh... Det var drit.. Men det er jo i hovedsak BoinxTV jeg var mest interessert i da, så sånn sett er det greit. Men Espresso hadde vært konge, det og. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Beklager. Mvh Brack Endret 5. april 2009 av Brack Fjernet referral Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er ikke nødvendig å poste refferallinker på forumet, det strider også med retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 487'000 nå. Har vokst med 5000 den siste timen, så alt tyder på at Espresso vil bli åpnet Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Bare for å si ifra til alle. ALLE PROGRAM ER NÅ LÅST OPP!!! Bli med og kjøp pakken det siste døgnet det er til salg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå