Gå til innhold

Tips til reisemål for sydentur?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er to unge jenter som planlegger en sydentur for ei uke i slutten av sommer, men er veldig usikre på hvor vi vil reise. Det vi vet er at vi ønsker et greit hotell gjerne med basseng, og nær strand. Flott strand er et stort pluss. Helst ikke et altfor turist-preget sted, vi vil gjerne se litt av byen og lokal-befolkningen også.

Helst ikke et av stedene hvor det er mye fyll, reiser ikke selv hovedsaklig for å drikke.

I tillegg bør det ikke være for dyrt, men vi har ikke satt et helt klart budsjett enda.

Pakketurer, hvor både reise og hotell er inkludert liker vi :).

Vet at det er mange personer her på forumet som har reist mye og sikkert sitter på mye tips til fine feriesteder, derfor spør jeg her siden jeg selv er veldig blank når det gjelder syden-steder og håper dere kan komme med deres tips og erfaringer :).

Takker for alle innslag.

Endret av Noteknekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg og 2 kompiser til skal til Kreta i begynnelsen av mai, nærmere Analipsi. Skal bo på leilighetshotellet Elena, nær strand og kort vei inn til Analipsi sentrum. Vi var selv ute etter en rolig uke nede i sola og strand og bad, så valget falt for Analipsi, delvis fordi det er en rolig landsby i nærheten av Hersonissos, som forsatt ikke er invadert av turister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...