RMNK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har 3 scart kontakter og 1 phono inngang på min tv (AV1, AV2, AV3 og AV4) + en S-Video. phono inngangen er opptatt. lyd går på egne utganger på tvn til surroundanlegg. Har da 3 scart igjen, prøvde en scart adapter med bare den gule (video) kabeln i adapteret men det kom ingen bilde, må man ha alle kablene i adapteret for at det ska funke? En slik: Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Adapteren du har er av type YPbPr og du må ha en enhet som også bruker dette for å få bilde ( bildesignal sendes over alle tre (component video)) Dersom du har vanlig gul RCA kabel (composite video), må du bruke en scart adapter som kjører kompositt + lyd. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Okei var ikke en "YPbPr" adapter jeg hadde, var en likens bare med gul/rød/hvit kontakt, hvorfor funket ikke den? Men hadde en sånn som du linket til med bryter på som funket så tusen takk! Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, bryteren gjør at du kan svitsje mellom input og output. Hva var det du prøvde å koble til? Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Okei, men da vet jeg det. Enda en DVD spiller, den som er på surrounden spiller ikke av .AVI filer så måtte ha en ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå