Grand Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har Olympus E-520. Har ikke så veldig greie på kameraer, men jeg synes det er veldig bra. Lett å bruke. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Holder på med koding. Noe av det mest spennende jeg har gjort siden.. Kan ikke huske hvor lenge! Flyet er bestilt og jeg samler inn noen slanter til kamera :] Jeg har fått svar på tråden men jeg vet ikke om jeg vil sette den til løst enda siden det kanskje er andre som trenger et liv Fortsett og pøse på med ideer Kva for et fly ble det? Skulle det oppstå spørsmål eller noe under montering ellers lignende, bare ta kontakt! Det ble nok en WILGA 2000 gitt. Og spørsmål.. Det blir det nok av Lenke til kommentar
Korktavla Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du kan prøve noe som sjonglering? Diablo eller devil sticks er kjempe morsomt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 skating og BMX FTW! koster litt penger,men faen det er fett. Men programmering og webbdesign er også sykt fett, vurderer å lære meg noe web design! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ville bare si at jeg har begynt å leke meg litt med photoshop tutorials, og syns jeg har lært mer enn jeg trodde på ganske kort tid anbefales å sjekke ut. psdtuts.com og abduzeedo har mange bra tutorials. Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Airsoft. Sjekk www.airsoftguns.info for informajon om våpen og klubber. Blir du bitt av basillen, så bruker du plutselig mer penger enn du visste du overhode hadde tilgang til.. :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå