EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) De siste to årene har jeg spilt World of Warcraft med noen venner. Vi alle har sluttet, jeg var den første. Jeg sluttet for å "Begynne ett nytt og bedre liv" .. Og da tenker jeg ikke på nye matvaner og sånt. Fordi jeg lever enda på frossenpizza, cola og jeg snuser og jeg drikker jevnlig . Nei, jeg trenger rett og slett noe og gjøre. Har ikke dame for øyeblikket og henger for det meste innpå Diskusjon.no eller spiller noen gamle spill som nfs, guitar hero, GTA osv. på ps2. Kjøper ny tv og ps3 om en eller to uker. Men som sagt er jeg på utkikk etter noe å gjøre. Alle ideer er velkommen! Jeg vil helst ha noe som jeg kan drive med året rundt, men forslag som sykling, skateboarding osv. går fint Jeg ser etter alt fra A-Å. Helst ikke noe på pc, men hvis du har foreksempel et lett Animasjonsprogram for nybegynnere, eller andre programvarer kan du bare slenge fram med ideer . Jeg er i elendig form, så ideer som parkour ville vært nydelig, med "Ideer som parkour" mener jeg utesporter. Har gått på friidrett, fotball, håndball, basket så det er ikke noe å komme med. Tenker på å kjøre rc helikopter men er litt møllspist for penger atm . Har spilt paintball i 4 år og jeg driver fortsatt med det. Og jeg er absolutt ikke på utkikk etter et nytt spill.. Håper denne tråden kan hjelpe andre der ute som er akkurat like tom for ideer som meg! Setter pris på alle svar, et dårlig svar er bedre enn ingen svar i det hele tatt Endret 25. mars 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bowling!!! Go-kart dyrt. Bil? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Bowling!!!Go-kart dyrt. Bil? Takker for svar Men jeg bor for langt unna Go-kart. Bowling er en idè. Men det går ikke busser som passer med tidene jeg er ferdig på skolen og sånt. Blir bare stress.. Har ikke moped og er ikke gammel nok til billappen på en stund.. Er 17 år. Hadde likt en hobby der jeg kan være hjemme og som er litt tidskrevende.. Altså MÅ ikke være hjemme. Men bra det og Endret 25. mars 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
trudel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Puss opp romme ditt, har du en kjeller eller loft-stue så kan du kanskje gjøre noe kult der, så blir foreldrene dine glade og bidrar kanskje med å gjøre det enda greiere å henge der, kanskje et bilijiardbord(?), og wips så har du enda en hobby etterpå. Lenke til kommentar
even093 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sliter med det samme selv.. Har spilt World of Warcraft i 2 år selv. Er 15 år. Har ikke en drit og gjøre, singel.. og venter ny TV og PS3 som du O.o Snusingen og drikkingen min er ikke noe tema.. Jeg trenger også noe og gjøre.. Det du har skrevet i posten er som jeg skulle skrevet det selv ! Gått på friidrett og fotball. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har du pungfyll nok til å ta tak og begynne med det, så er parkour det jeg vil foreslå. Eventuelt kampsport. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Puss opp romme ditt, har du en kjeller eller loft-stue så kan du kanskje gjøre noe kult der, så blir foreldrene dine glade og bidrar kanskje med å gjøre det enda greiere å henge der, kanskje et bilijiardbord(?), og wips så har du enda en hobby etterpå. Tusen takk for svar Rommet mitt er dønn nytt. har biljardbord, men har ikke plass til det pga det nye rommet mitt. Har ingen "Uferdige" rom i huset utenom det som skal bli det nye badet. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Som fotointressert ville jeg begynt med foto, ta bilder egenkelt og greit. Det er som sjakk, lett å lære, vanskelig å mestre og man blir ALDRI utlært. Leser man litt om fototeori får man ett lite innblikk i fotoverden og kan få ett inntrykk om det er noe som passer. Fordelen med foto er at det kan kombineres med akkurat det man vil, bilder kan tas på fjelltur, på fisketur, ute i hagen, på sportsarrangement, når du er på fotballkamp, bilder av stereoanlegget hjemme, på ferie, etc. Det finnes altså INGEN grenser på hvor man kan knipse. Når man ikke føler for å gå ut å ta bilder kan man gjøre det inne eller sette seg foran PC-en og Photoshop og trylle litt med bildene foran skjermen. I tillegg finner man en stooor kategori her på forumet som omhandler foto. Kjøp deg ett kamera sier jeg bare Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Har du pungfyll nok til å ta tak og begynne med det, så er parkour det jeg vil foreslå. Eventuelt kampsport. Ingen parkour steder her jeg bor i Bergen. Det hadde vert kjekt. Og det ser passe dumt ut med en 17åring løpende rundt overalt og prøve å klatre på ting. De må jo tro jeg er fullstendig gal! ..? spesielt med tanke på at jeg har null skillz eller kondiz. Tenkte på å begynne med Capoeira, en slags dansefighting sport men det blir neppe noe av. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Puss opp romme ditt, har du en kjeller eller loft-stue så kan du kanskje gjøre noe kult der, så blir foreldrene dine glade og bidrar kanskje med å gjøre det enda greiere å henge der, kanskje et bilijiardbord(?), og wips så har du enda en hobby etterpå. Tusen takk for svar Rommet mitt er dønn nytt. har biljardbord, men har ikke plass til det pga det nye rommet mitt. Har ingen "Uferdige" rom i huset utenom det som skal bli det nye badet. Doh! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Som fotointressert ville jeg begynt med foto, ta bilder egenkelt og greit. Det er som sjakk, lett å lære, vanskelig å mestre og man blir ALDRI utlært. Leser man litt om fototeori får man ett lite innblikk i fotoverden og kan få ett inntrykk om det er noe som passer. Fordelen med foto er at det kan kombineres med akkurat det man vil, bilder kan tas på fjelltur, på fisketur, ute i hagen, på sportsarrangement, når du er på fotballkamp, bilder av stereoanlegget hjemme, på ferie, etc. Det finnes altså INGEN grenser på hvor man kan knipse. Når man ikke føler for å gå ut å ta bilder kan man gjøre det inne eller sette seg foran PC-en og Photoshop og trylle litt med bildene foran skjermen. I tillegg finner man en stooor kategori her på forumet som omhandler foto. Kjøp deg ett kamera sier jeg bare Som sagt er pengeboken min litt flat for øyeblikket. Ingen jobb har jeg heller så det tar tid og skaffe inn 5000 til ett nytt kamera. Ta bilder høres gøyt og spennende ut og er absolutt noe jeg kunne prøvd:) Vet du noen kameraer der ute som passer for meg som er godt for noen små lapper? Og siden du tar bilder, kunne du postet 2-3 av dine fineste bilder? Puss opp romme ditt, har du en kjeller eller loft-stue så kan du kanskje gjøre noe kult der, så blir foreldrene dine glade og bidrar kanskje med å gjøre det enda greiere å henge der, kanskje et bilijiardbord(?), og wips så har du enda en hobby etterpå. Tusen takk for svar Rommet mitt er dønn nytt. har biljardbord, men har ikke plass til det pga det nye rommet mitt. Har ingen "Uferdige" rom i huset utenom det som skal bli det nye badet. Doh! Livet går ikke min vei.. Endret 25. mars 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
trudel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan ihvertfall få Nikon D40 til 3000, og kanskje litt under på kampanjer. Har det selv, og er ganske fornøyd, utover er jeg ikke sikker på hva prisene ligger på. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Kan ihvertfall få Nikon D40 til 3000, og kanskje litt under på kampanjer. Har det selv, og er ganske fornøyd, utover er jeg ikke sikker på hva prisene ligger på. Søstera mi har det kameraet. Hun bor ikke her så har ikke mulighet til å låne det heller. prøvde det i konfirmasjonen til fetteren min. Det er veldig bra Har dessverre ikke mulighet til å kjøpe det på en stund enda, og da snakker vi til kanskje etter sommerferien! Tråden er fortsatt åpen for ideer, samt til programmer for redigering av bilder. Har Photoshop cs3 men er ikke så godt kjent på det.. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har hørdt veldig mange remix sanger på youtube blandt annet: http://www.youtube.com/watch?v=nXa9Im1cXWc Kan noen fortelle meg hvordan man lager remix's? Er ikke noe spesielt fan av remix, men den og noen andre sanger med gnarls barkley er relativt tøff. Et foreløpig gratis musikk program hvor jeg kan lage remixer ville vert digg.. Kan være free trails også. Bare jeg får en 10-14 dager på å prøve det ut. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 RC-helikopter er meget dyrt! Kan lett komme opp i 8000,- med alt utstyr for et skikkelig et. Skaff deg heller et RC-fly! Begynn med noe smått elektriske, som feks denne. Begynte med dette flyet selv, om det passer seg meget bra for nybegynnere, og tåler mye krasjing! Så når du føler deg komfortabel med det, kan du gå videre og kjøpe deg et litt større og skikkelig fly. Fly er ofte billigere enn helikopter, i tilleg er det, iallefall etter min mening, enklere. Satt i samme "knipa" som deg før, satt inne og spillte, men denne hobbyen har fått meg utafor døra. Er det mer du lurer på, bare send en PM og spør! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 RC-helikopter er meget dyrt!Kan lett komme opp i 8000,- med alt utstyr for et skikkelig et. Skaff deg heller et RC-fly! Begynn med noe smått elektriske, som feks denne. Begynte med dette flyet selv, om det passer seg meget bra for nybegynnere, og tåler mye krasjing! Så når du føler deg komfortabel med det, kan du gå videre og kjøpe deg et litt større og skikkelig fly. Fly er ofte billigere enn helikopter, i tilleg er det, iallefall etter min mening, enklere. Satt i samme "knipa" som deg før, satt inne og spillte, men denne hobbyen har fått meg utafor døra. Er det mer du lurer på, bare send en PM og spør! Rc fly ja! Har jeg ikke tenkt på.. Det flyet der er jo absolutt innenfor en pris jeg er villig til å betale. Er det et sted i Bergen jeg kan kjøpe det? Har ikke visa så jeg kan ikke kjøpe over nettet. Og som de sier, er jeg ikke så kjent med batteriet LiPo.. Vil det bli et stort problem? :S Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 RC-helikopter er meget dyrt!Kan lett komme opp i 8000,- med alt utstyr for et skikkelig et. Skaff deg heller et RC-fly! Begynn med noe smått elektriske, som feks denne. Begynte med dette flyet selv, om det passer seg meget bra for nybegynnere, og tåler mye krasjing! Så når du føler deg komfortabel med det, kan du gå videre og kjøpe deg et litt større og skikkelig fly. Fly er ofte billigere enn helikopter, i tilleg er det, iallefall etter min mening, enklere. Satt i samme "knipa" som deg før, satt inne og spillte, men denne hobbyen har fått meg utafor døra. Er det mer du lurer på, bare send en PM og spør! Rc fly ja! Har jeg ikke tenkt på.. Det flyet der er jo absolutt innenfor en pris jeg er villig til å betale. Er det et sted i Bergen jeg kan kjøpe det? Har ikke visa så jeg kan ikke kjøpe over nettet. Og som de sier, er jeg ikke så kjent med batteriet LiPo.. Vil det bli et stort problem? :S Du behøver ikkje betale med Visa-kort, du kan betale med oppkrav, altså du betaler når du henter pakken på postkontoret. Koster vel 60,- mer eller noe. Men at du ikkje er kjent med LiPo er null problem, dette er bare et batteri man må være forsiktig med når man lader. Man må følge med på det med jevne mellomrom for å sjekke om det er ferdig ladet, for det skal ikkje overlades da det kan føre til en ganske brannfarlig eksplosjon. Ellers må man også passe på å ikkje lade det for mye ut heller, da det kan miste noe av effekten sin. Husk også å kjøpe adapter til laderen som følger med når du kjøper i så fall sånn at du kan lade den via stikkontakt i huset. Nå veit ikkje eg ka for RC-butikker dere har i Bergen, men det finnes også et alternativ til det flyet. Nemlig dette. Veldig mange har gode erfaringer med dette, dog det er noen hundrelapper dyrere. Noe mer du lurer på, bare spør. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan ihvertfall få Nikon D40 til 3000, og kanskje litt under på kampanjer. Har det selv, og er ganske fornøyd, utover er jeg ikke sikker på hva prisene ligger på. Anbefaler å kjøpe et kamera! Sinnsykt morsomt å ta bilder. Eller så kan du jo starte å svømme, beste sporten jeg har vært borti. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Kan ihvertfall få Nikon D40 til 3000, og kanskje litt under på kampanjer. Har det selv, og er ganske fornøyd, utover er jeg ikke sikker på hva prisene ligger på. Anbefaler å kjøpe et kamera! Sinnsykt morsomt å ta bilder. Eller så kan du jo starte å svømme, beste sporten jeg har vært borti. Nevnte jeg ikke at jeg har gått på svømming? :S I alle fall, jeg gikk på det da jeg var 14 år. Knall gøy. Vi svømte og fikk "fri svømming" i slutten så vi kunne stupe og se hvor lenge vi kunne holde pusten og sånt To av mine venner som jeg svømte med, flyttet og to av de andre sluttet for å begynne på håndball, jeg ble med de to andre på håndball. Jeg tviler på at de blir med igjen, og orker ikke begynne alene. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan ihvertfall få Nikon D40 til 3000, og kanskje litt under på kampanjer. Har det selv, og er ganske fornøyd, utover er jeg ikke sikker på hva prisene ligger på. Søstera mi har det kameraet. Hun bor ikke her så har ikke mulighet til å låne det heller. prøvde det i konfirmasjonen til fetteren min. Det er veldig bra Har dessverre ikke mulighet til å kjøpe det på en stund enda, og da snakker vi til kanskje etter sommerferien! Tråden er fortsatt åpen for ideer, samt til programmer for redigering av bilder. Har Photoshop cs3 men er ikke så godt kjent på det.. Er mye kult man kan gjøre med photoshop uten bilder. Webdesign hadde kanskje også vært noe? Mye man kan lære på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå