Torstein Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja vet, er forbanna irriterendes. Når det kommer til "utstemmingen" vet man alltid at de to første velger deres egne. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 kjenner jeg ble litt forbanna , Mira valgte nok kun lise pga hun tenkte på sitt eget beste. Jan fredrik hadde 3 stykk igjen , og hun vet lise får lavt med stemmer hver eneste gang, så det blir lettere konkurranse for henne. Tommy fortjente absoulutt ikke å ryke ut idag! Dårlig opplegg med at Dommeren ALLTID uansett tar sine! Utstemmningen is fucked up Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 kjenner jeg ble litt forbanna , Mira valgte nok kun lise pga hun tenkte på sitt eget beste. Jan fredrik hadde 3 stykk igjen , og hun vet lise får lavt med stemmer hver eneste gang, så det blir lettere konkurranse for henne. Tommy fortjente absoulutt ikke å ryke ut idag! Dårlig opplegg med at Dommeren ALLTID uansett tar sine! Utstemmningen is fucked up Hahaha, endelig gikk rett person ut sier jeg bare... bare 2 programmer siden jeg oppdaget at Tommy faktisk var med. Enig at utstemmingssystemet er dritt!! Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Virker som de planlegger seg i mellom slik at alle dommerne har minst en deltaker igjen hver fram til finalen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Siste opptredenen til Tommy grenset til å være ganske bra. Eneste problemet med ham er at det finnes en haug stavangergutter med ok stemme og gitar som alle skal spille samme sanger. Det blir rett og slett litt kjedelig etterhvert. Er ikke så mye særpreg i det hele. Skulle likt å se et program hvor ting var snudd litt på hodet. At man måtte synge egenkomponerte sanger. Da hadde man eliminert dette karaokepreget, og ikke minst fått en følelse av særpreg hos artistene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jaja, finale. Tror Shackles stikker av med denne. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Trodde jeg også, men nei (uten at det akkurat tar fra meg nattesøvnen). Dette bildet fortjener uansett å ses av mange: Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sykt lite de viste fra bootcampen. Mange av de skikkelig gode som ikke ble vist en gang. Leiv-Erik som fikk Elisabeth til å gråte, han karen som aldri hadde stått på en scene, soulfyren osv. Greit nok at de har ett tett skjema fram til jul, men likevel. Dårlig gjort ovenfor deltagerne osv. Noen sekunder på skjermen kan gjøre en forskjell. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Lenge siden sist update her.. Syntes Atle er den beste etterfulgt av Annsofi! Her synger Alte fantastisk!! http://www.youtube.com/watch?v=ySQT0tqEzRc Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Totalt uenig... hans er ******* ganger bedre enn Atle. Hans har teknikk, feeling og alt som skal til, og er egentlig for god til å være med i et program som x factor. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor Hans vant! Han har jo bare stått med denne jævla gitaren hver fuckings fredag!! Atle derimot har vist frem flere sider som gjør ham til en verdig vinner av programmet! Men kanskje det er jeg som ikke liker måten Hans fremfører sangene sine på! Jeg føler han griner til seg stemmer, noe Atle ikke gjør! Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvor tror du vi ser Atle etter dette? (både som taper og eventuelt vinner) Hans har noe å tilføre musikknorge, det har ikke Atle i så stor grad. Det er nok av folk som gjør den greia. etter min mening... Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Makan til type altså.... Legg deg i samme grav som Hans så får du det sikker helt topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå