moccamonii Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vinneren imo. Han er litt flink da. Ikke nok med at han sang Justin Timberlake sang, men han ligner på han også! Haha. Begge jeg heier på gikk videre i kveld, Elin og Bjørn Henrik! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Var det ikke han som hadde lagd den sangen selv da? Eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Var det ikke han som hadde lagd den sangen selv da? Eller husker jeg helt feil? Hvem du mener at sang en selvlaget sang? Tror det var bare hun Elin Gaustad som sang en selvlaget på første audition, ellers ikke flere? Tror jeg da:) Lenke til kommentar
selinaaa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 det ble spilt en sang for en stund siden med ei dame som synger : one love... osv noen som veit hva den heter? ble spilt når det ble vist klipp fra mange forskjellige... Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 det ble spilt en sang for en stund siden med ei dame som synger : one love... osv noen som veit hva den heter? ble spilt når det ble vist klipp fra mange forskjellige... U2 - One, muligens? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) det ble spilt en sang for en stund siden med ei dame som synger : one love... osv Eller denne? Bob Marley - One Love Endret 3. oktober 2009 av FBEN Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da er spørsmålet, hvorfor skifte navn til X-Factor?Kunne jo beholdt navnet Idol om du spør meg... Forskjellen har med hvem som står bak og hvem som tjener penger på det hele. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvem du mener at sang en selvlaget sang?Tror det var bare hun Elin Gaustad som sang en selvlaget på første audition, ellers ikke flere? Tror jeg da:) Chand, som han liker på kalle seg sang også hjemmesnekkra sang. Ikke rart han kaller seg Chand, så kårny navn som han har Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Var det ikke han som hadde lagd den sangen selv da? Eller husker jeg helt feil? Hvem du mener at sang en selvlaget sang? Tror det var bare hun Elin Gaustad som sang en selvlaget på første audition, ellers ikke flere? Tror jeg da:) Ehh.. Han som jeg refererte til jo? Han lagde sangen selv. Lenke til kommentar
cecilieh Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Vinneren imo. Signerer den Endret 10. oktober 2009 av cecilieh Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Man bare MÅ! digge desse småsære gutta her ! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har gått på ungdomskole med han ene Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Haha, jeg måtte virkelig le av hun jenta som praktisk talt blottet ræva for både publikum og kameraet. Det skjedde da hun og gruppen hennes gikk videre. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 yup la merke til det jeg og Nice det Syntes at det var no name no fame som skulle forlatt ikveld da men... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Synes egentlig stavanger-fyren er ganske middemådig. Han er flink på gitaren og synger bra. Men så finnes det vel x antall stavanger-musikere som er akkurat lik ham i både stil og sjangervalg. Er jo bare å se tilbake på Kjartan Salvesen det. Relativt flink musiker fra Sandnes (praktisk talt Stavanger) som synger typisk musikk. Har ikke hørt så mye fra han etter den ene platekontrakten han fikk etter Idol. Nei. Gi meg heller en artist med litt særpreg og egen stil. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hir-hir, lengre kjole neste gang, tipper jeg. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Likte godt Pernille i starten, men synes hun uttaler ordene hun synger alt for "tydelig", for eksempel på Because of You i første finalerunde; http://www.youtube.com/watch?v=66ayiIQI01o Ødelegger masse, for hun har jo egentlig en nydelig stemme! Flere som har lagt merke til det samme? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sant det, håper hun legger av litt av det, for hun er flott og høre på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Drittlei drommerene som alltid favoriserer sine "egne"........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå