sn0dig Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Har fått dilla på b/w skog bilder i det siste.. Endret 25. mars 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) På det første bildet synes jeg den enorme svarte "tingen (tre?)" til høyre drar for mye oppmerksomhet, så det appellerer ikke til meg. Det andre bildet synes jeg er bedre, men også her synes jeg det er for mye sort; spesielt i midtpartiet til bildet. Meningen er sikkert at det skal virke mystisk, men for meg funker det dessverre ikke så bra. Hvordan hadde det vært om du prøvde litt mer uvanlige vinkler? Det tror jeg kunne vært spennende . Mvh Francis Endret 25. mars 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Den store svarte tingen er ett tre ja. Jeg har lettet en del på skyggene på begge bildene; Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bildet minnet meg veldig om den spennende, dystre romanen jeg nettopp er ferdig med: I den skogen av Harlan Coben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå