Irrelevant Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fra 20.30 lørdag kveld vil det være en verdensomspennende begivenhet, "Earth Hour" arrangert av WWF, hvor man slukker alle lysa i én time. Hensikten er ikke først og fremst å spare noen watt, men å vise at man bryr seg om den globale klimakrisen verden står ovenfor. Dette er først år Norge deltar, og mange kommuner, privatpersoner og organisasjoner skal delta. Jeg håper du er en av dem. Jeg vil oppfordre alle til å delta. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hørte dette på radio for en stund siden, og jeg er med, og jeg er ikke meldem av nettby facebook eller noen andre nettsamfunn. untatt diskusjon.no. Syntes dette er en stilig greie, mest bare for å se hvasom skjer med strømnettet om hele norge skrur på strømmen samtidig Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tøft, da blir dette huset en skinnende stjerne i mørket. Om folk rundt her bryr seg med å slå av sitt lys da, noe jeg tviler hardt på. Lenke til kommentar
Bursvik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Godt symbolsk initiativ, hadde budskapet bare ikke vært tuftet på noe så vitenskapelig omstridt (på verdensbasis) som klimakrisen. Men det er jo uansett lite å tape på dette, bortsett fra noen tall på strømregningen Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så lenge det kun er lyset, er det vel ikke snakk om så enorme verdier, men ideen om at ting kan gå til helvete om hele norge slår på strømmen likt er jo ikke helt far fetched. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette blir gøy Får ta å gå opp opp gaten min og se hvem som følger opp og ikke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg skal i protest skru på alle lysene OG alle kokeplatene på ovnen min, i tillegg til sette varmeovnen på 100%, ha på TV'n, XBOX, og PC'n. Endret 25. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg òg, World Wildlife Fund kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Grønn laser. Ren idioti. Jeg er med på motaksjon. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er reaksjonær trass det nye ungdomsopprøret? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er reaksjonær trass det nye ungdomsopprøret? Har det ikke alltid vært det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er reaksjonær trass det nye ungdomsopprøret? Har det ikke alltid vært det? Nei, før var ungdomsopprøret progressiv trass. Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 skal passe på og IKKE slå av lysa, det er lørdag jo, fest! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg skal slukke lyset, ikke det at jeg taper noe på det heller. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg skal være med på dette bare for å vise respekt, men kommer uansett til å sitte på pc'n Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor slå av lyset? Det som bruker minst strøm i hele huset? TVer, PCer, varmeovner, kjøleskap, frysebokser, varmtvannsberedere og whatnot i en time er ikke noe problem... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 det er vel mer symbolsk med lys enn med et kjøleskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå