Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angrepet fra alle kanter!

Anbefalte innlegg

Vaktmesteren sitter i fengsel nå for bedrageri og svindel. Jeg fikk han arrestert fordi han og ekskjæresten min sammensverget seg for å få meg kastet meg ut av leiligheten min. Men de er sikkert ikke alene, det er nok en massiv sammensvergelse rettet mot meg. En av naboene mine har snakket mye om meg bak ryggen min han er sikkert en av trotskitsene. Fikk en bekjent av meg fra ligningsvesenet til å gi han bokettersyn han er rørlegger så han har sikkert svin på skogen muhahaha. Men til spørsmålet mitt er det andre som har lignende opplevelser med naboene sine ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har en lignende opplevelse.

Sånn her ser det ut:

Som liten gutt hadde jeg fått en sommerferie. Som de fleste vet er denne på 8 uker og det er lang tid for en lite gutt som kjedet seg veldig. Jeg var da noe med faren min. Akkurat den dagen så skulle han kaste noe gammelt verktøy, hvorpå jeg spurte han om jeg kunne få noe av det han kastet. Jeg hadde også fått et verktøybelte som jeg i lengre tidsperioder gikk med.

Så hendte det den dagen at naboen fikk bilen sin kraftig ripet opp. Dette er sannsynligvis noen ungdommer en annen plass som naboen hadde vært.

Her er en "tegning" av husplassering:

post-109703-1238019328_thumb.png

Vi er da den oransje prikken, den paranoide naboen er grønn, og "hærverket" fant angivelig sted hos nabo grå.

Nabo blå er bare der for illustrative formål.

Problemet er at jeg ble mistenkt i denne saken og ble møtt av en nabo som lurte da på om jeg hadde ripa opp bilen hans en varm sommerdag.

Jeg visste med meg selv at jeg aldri hadde vært i nærheten av vedkommedes bil og det ble konkludert med at jeg da ikke kunne være mistenkt. Dette er nok sikkert 7 år siden og jeg er snart 16 nå.

Når jeg konfirmerte meg som 15-åring fikk jeg den samme sommeren en unnskyldning fra nabo grønn. Ekteparet som bor der kunne altså i løpet av 7 lange år ikke skjønne at noen personer kan bli usyldig mistenkt. Det er i grunn meget rart at en nabo skal ha grunn til å mistenke en i 7 år. Spesielt når jeg ikke har vært i nærheten av stedet.

Unnskyldningen ble da godtatt og de har alltids latt meg få forsyne meg av frukttilbudet de har, men jeg stusser litt på at de kunne mistenke meg så lenge uten en veldig god grunn.

Dette er min situasjon, kanskje den får deg, trådstarter til å føle deg bedre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Har du vurdert å tenke før du skriver utsagn som kan virke provoserende for andre? Du snakker da om mental helse selvfølgelig, men du nevner det på en sånn måte at det kan få Trådstarter blant annet til å reagere.

Jeg tviler på at mitt utsagt er så voldsomt provoserende for andre enn trådstarter, (og deg?) men det kommer vel helst av at det kan se ut til at jeg er med i sammensvergelsen mot han.

Lenke til kommentar
Spesiell lesning..

Har du vurdert å ringe fastlegen din, i stedet for politiet neste gang du tror en nabo er ute etter deg?

Fastlegen min er en fitte som bare sier til meg, bare gå hjem å spis brokkoli du så ordner alt seg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde naboen min stått bak anmeldelser og bokettersyn hadde det nok hendt mer med han enn litt baksnakking ;)

Det kan jo hende ting blir litt antet opp ja men det er greit, jeg har jo mitt på det tørre har jo ikke gjort noe ulovlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Har du vurdert å tenke før du skriver utsagn som kan virke provoserende for andre? Du snakker da om mental helse selvfølgelig, men du nevner det på en sånn måte at det kan få Trådstarter blant annet til å reagere.

Jeg tviler på at mitt utsagt er så voldsomt provoserende for andre enn trådstarter, (og deg?) men det kommer vel helst av at det kan se ut til at jeg er med i sammensvergelsen mot han.

Du sier så? Ja hva kan jeg gjøre med det? Ingenting, men jeg kan fortelle deg hva slags signaler du sender ut. Tenk igjennom innlegget ditt igjen :)

Lenke til kommentar
Det kan jo hende ting blir litt antet opp ja men det er greit, jeg har jo mitt på det tørre har jo ikke gjort noe ulovlig.

Trolling burde vært ulovlig da ;)

Dette er ikke trolling, men det nekter vel du å forstå din lille drittunge.

Enten er det trolling, eller så er du en stor idiot. Pick the one you like ;)

hehe, nice one ;) men KAN faktisk være noe sannhet i det, møtte en person en gang som mente naboene var ute etter han, at han mente de hadde avlytningsapparat og greier som gjorde at han blandt annet måtte kjøpe seg et spesiellt tastatur som ikke laget noe lyd, i samme setning klarte han å fortelle at han innimellom sto med et kjøkkenglass inntil taket for å høre om naboen over lyttet til han... people are mental...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...