Shax# Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei. Jeg lurte på om vist jeg installerte Windows 7 Beta om jeg bare kunne ta tilbake til Vista uten å miste noe filer eller sånn, om jeg liksom kan få bruke windows 7 ut av windows vista elns. Takker for svar. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det går ikke. Da må du ta backup av alt du trenger og formatere/installere vista på nytt. Jeg skal gjøre det samme akkurat nu Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei. Jeg lurte på om vist jeg installerte Windows 7 Beta om jeg bare kunne ta tilbake til Vista uten å miste noe filer eller sånn, om jeg liksom kan få bruke windows 7 ut av windows vista elns. Takker for svar. Dette går fint hvis du installerer windows 7 på en annen partisjon enn der windows vista er installert. Har du feks en ekstra harddisk kan det lønne seg å installere windows 7 på denne hardisken, dermed kan du velge hvilket operativsystem du vil kjøre i oppstarten W7 eller vista Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Men vist jeg f.eks installerer Windows 7 på en CD om det går an å boote fra den eller om jeg kan legge det i Hard disk D? Også, må jeg trykke F2 for å velge hva som skal starte opp da? Endret 26. mars 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå