Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I Lillestrøm opp mot Strømmen før fotoboksen, har det vært 2 målinger på under 2 uker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 lol til dere som prøver å virke kule ved å skrive at politiet har kontroll på samme sted til samme tid hver gang "ironisk". Ingen her har vel trodd det? Så stfu plz. Men ja, kan politiet ha kontroll gjennom en tunell? Og er det sannsynlig med laserkontroll hvor det er masse avkjørsler? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 lol til dere som prøver å virke kule ved å skrive at politiet har kontroll på samme sted til samme tid hver gang "ironisk". Ingen her har vel trodd det? Så stfu plz. Men ja, kan politiet ha kontroll gjennom en tunell? Og er det sannsynlig med laserkontroll hvor det er masse avkjørsler? Enig Jepp, har opplevd at dem har stått på de mest øde landeveiene, men det er vel også fordi det er der folk gjerne gir på litt ekstra siden man tenker at siden det er så lite trafikk der, så er det vel ikke kontroll heller.. ikke gå i den fella heldig var jeg som hadde moped som bare klarte 45, ellers hadde vel jeg og kjørt litt over fartsgrensen Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 lol til dere som prøver å virke kule ved å skrive at politiet har kontroll på samme sted til samme tid hver gang "ironisk". Ingen her har vel trodd det? Så stfu plz. Men ja, kan politiet ha kontroll gjennom en tunell? Og er det sannsynlig med laserkontroll hvor det er masse avkjørsler? lol til ozz azz, stuf, megakoz oxo klemz Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vet politikontroller skal være random og overraskende, men er det seriøst mulig hvor det er masse avkjørsler og kryss? Det spørsmålet er fortsatt ubesvart Btw Hva er strafferammene for fartsovertredelse? Hvis noen gidder poste det, husker jeg hadde det i trafikkboka fra kjøreskolen, hvor mye du må over grensa for å få bot, og hvor sstor bot du får, når du mister lappen/får prikker etc. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg fikk hvertfall 4800,-kr i bot og to prikker når jeg kjørte 19km/t for fort. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan varsle bergens folket på sol fylte dager så står de på fyllingsdalen sin side av løvstakstunnelen og tar deg Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hjelp til å bryte fartsgrenser vil vi ikke ha på dette forumet. Denne tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg