Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips om fartskontroller

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070

lol til dere som prøver å virke kule ved å skrive at politiet har kontroll på samme sted til samme tid hver gang "ironisk". Ingen her har vel trodd det? Så stfu plz.

Men ja, kan politiet ha kontroll gjennom en tunell? Og er det sannsynlig med laserkontroll hvor det er masse avkjørsler?

Lenke til kommentar
lol til dere som prøver å virke kule ved å skrive at politiet har kontroll på samme sted til samme tid hver gang "ironisk". Ingen her har vel trodd det? Så stfu plz.

Men ja, kan politiet ha kontroll gjennom en tunell? Og er det sannsynlig med laserkontroll hvor det er masse avkjørsler?

Enig :thumbup:

Jepp, har opplevd at dem har stått på de mest øde landeveiene, men det er vel også fordi det er der folk gjerne gir på litt ekstra siden man tenker at siden det er så lite trafikk der, så er det vel ikke kontroll heller.. ikke gå i den fella ;) heldig var jeg som hadde moped som bare klarte 45, ellers hadde vel jeg og kjørt litt over fartsgrensen :cool:

Lenke til kommentar

lol til ozz azz, stuf, megakoz oxo klemz

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

Vet politikontroller skal være random og overraskende, men er det seriøst mulig hvor det er masse avkjørsler og kryss? Det spørsmålet er fortsatt ubesvart :p

Btw

Hva er strafferammene for fartsovertredelse? Hvis noen gidder poste det, husker jeg hadde det i trafikkboka fra kjøreskolen, hvor mye du må over grensa for å få bot, og hvor sstor bot du får, når du mister lappen/får prikker etc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...