Gå til innhold

BK: Location shoot med Ingvild S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder alle sammen:)

Bilde 1: Ser ut som bakgrunnen ikke er helt rett? Vet ikke om det bare er meg, men jeg synes den ser litt skeiv ut, og det kunne vel fikses.

Bilde 2: Ser litt ut som du ser på fotografen eller noe slik, litt for konsentrert blikk.

Bilde 3: Venstre side er det ikke noe å si på, men helfigur så litt rart ut. Hadde du hatt noe å sette benet på ville det blitt bedre, nå ser det ut som du skal sparke kneet opp i rumpa på noen.

Lenke til kommentar

Bakgrunnen på første bildet ser skeivt ut, spesielt silhuetten av husa i bakgrunnen.

Ellers så er nok disse bildene i en annen divisjon en det jeg føler meg kompetent til å kommentere. Men fortsett å poste bilder, til glede og inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Fine bilder alle sammen:)

Bilde 1: Ser ut som bakgrunnen ikke er helt rett? Vet ikke om det bare er meg, men jeg synes den ser litt skeiv ut, og det kunne vel fikses.

Bilde 2: Ser litt ut som du ser på fotografen eller noe slik, litt for konsentrert blikk.

Bilde 3: Venstre side er det ikke noe å si på, men helfigur så litt rart ut. Hadde du hatt noe å sette benet på ville det blitt bedre, nå ser det ut som du skal sparke kneet opp i rumpa på noen.

Bilde 1:Skal se om jeg får retta så horisonten er rett, men har brukt 24mm @ 1,3 crop så husene osv blir nok litt skeive uansett så langt ut mot bildekanten, og tror det bare øker draget innover mot motivet.

Bilde 2: intensiteten var jo ikke noen tilfeldighet. jeg er ihvertfall ikke enig.

Bilde 3: hadde jeg hatt noe å sette bene på hadde hele bildet vært ødelagt for min del. det hadde ødelagt enkelheten og ehm - in a lack of better words - surrealismen i poseringen.

Skal se om jeg postere mere ;) Føles litt intetsigende når alle snapshotta her inna har 10ish kommentarer, og jeg får 2 stk etter en bump, til tross for at jeg gir en halv a4 side lange kommentarer på det meste av portretter jeg kommer over her inne.

Lenke til kommentar
Bilde 1:Skal se om jeg får retta så horisonten er rett, men har brukt 24mm @ 1,3 crop så husene osv blir nok litt skeive uansett så langt ut mot bildekanten, og tror det bare øker draget innover mot motivet.

Bilde 2: intensiteten var jo ikke noen tilfeldighet. jeg er ihvertfall ikke enig.

Bilde 3: hadde jeg hatt noe å sette bene på hadde hele bildet vært ødelagt for min del. det hadde ødelagt enkelheten og ehm - in a lack of better words - surrealismen i poseringen.

Skal se om jeg postere mere ;) Føles litt intetsigende når alle snapshotta her inna har 10ish kommentarer, og jeg får 2 stk etter en bump, til tross for at jeg gir en halv a4 side lange kommentarer på det meste av portretter jeg kommer over her inne.

2: Og jeg er ikke enig med deg:p Men smaken er som baken!:)

3: Ah, da skjønner jeg, men isåfall synes jeg ikke plasseringen av bena var helt riktig for min del, er noe ved bildet som virker litt rart for meg.

Det siste skjønner jeg godt, ser ofte navnet ditt i andre tråder, mens dine bilder knapt får kritikk.

Lenke til kommentar

Jeg må beklage at jeg er en som ikke pleier å kommentere portretter, men det er en sjanger jeg ikke er så opptatt av, og har lite eller ingenting fornuftig å bidra med. Og ettersom jeg (iniimellom) prøver å etterleve regelen Har du ikke noe fornuftig å si, så hold kjeft", så er det sjelden jeg kommer med innspill i dine tråder.

Når det gjelder denne serien, så er det kun bilde #1 som jeg synes bidrar med noe. Men det er også såpass bra at det er av allmenn interesse. Jeg synes også at det viker litt skjevt og det ødelegger for the strenge symetriske oppsettet du prøver på.

Tom

Lenke til kommentar

Likte bilde #1 best.Belysningen gjør nok mest for meg,sammen med en nydelig modell,godt belyst mot en nesten s/h bakgrunn.Plassering og vinkel kan kanskje diskuteres,men det funker greit som det er.

Derfra er jeg som tomsi;litt hjelpeløs hvis jeg skal forklare hvorfor jeg liker et portrett eller ei.Vet ikke helt å sette ord på,eller heller ikke hva jeg skal se etter.

Jeg syns faktisk at du legger ut mange severdige portetter,men du får tilgi min uvitenhet når det gjelder disse,men jeg ser dem og nyter dem,selv om jeg ikke kommenterer.

V1 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...