tyDi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei, jeg driver å lager et foredrag om rørleggeryrket! Jeg lurte da på om noen vet om noen fordeler og ulemper ved dette yrket? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 fordeler tjener mye i forhold til andre håndverkere. TRenger skjelden å holde timeavtaler Kan kjøre mye bil når de må hente delere hele tia gjør som de vil uten konsekvenser. ulemper blir mislikt av tømrere og elektrikere hilsen en tømrer Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 fordeler tjener mye i forhold til andre håndverkere. TRenger skjelden å holde timeavtaler Kan kjøre mye bil når de må hente delere hele tia gjør som de vil uten konsekvenser. ulemper blir mislikt av tømrere og elektrikere hilsen en tømrer Takker og bukker Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ulemper: Man jobber ofte i bæsjen til andre. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 fordeler TRenger skjelden å holde timeavtaler gjør som de vil uten konsekvenser. haha, jeg lo godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå