Plystrern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har et stort problem med IE her, den virker nemlig ikke. Eller den virker innimellom. Det som skjer er at jeg trykker på ie-ikonet og programmet starter...så skjer det ikke noe mer. Det står bare å venter og venter.. så lukker jeg det og starter det på nytt. samme regla om igjen. Prøver på nytt og da kan det brått funke supert! vg dukker opp på et blunk og alt er fryd og gammen. Når det da først funker, så funker det som det skal hele tiden. Problemet dukker opp igjen når jeg åpner en ny fane eller starter en ny ie-prosess. F.eks er det håpløst å trykke på en link i den fanen som funker, hvor denne linken åpner en ny fane. Da vil den bare stå og "tenke". hvit bakgrunn..skjer ingenting. så ufattelig irriterende! Den første fanen funker som smurt, mens den nye er helt død. Har formatert pcn flere ganger.. prøvd med vista sp1 og sp2 beta. ingen forskjell. hjalp heller ingenting å legge inn ie 8. Har alle updates på windows update installert. pcn er en fujitsu siemens amilo pro v3505. Jeg har forresten ingen planer om å bytte til en annen browser. Testa for en tid tilbake ubuntu 8.10 og der funka alt utmerket. Noen som har en formening om hva i huleste dette er? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Høres mer ut som et DNS problem eller en IP konflikt spør du meg... Hvordan kobler du deg opp mot internett? Er det ADSL modem - Router - PC? Hvilken versjon av IE bruker du? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Om du prøver en annen nettleser, skjer det samme der? Isåfall utelukker du nettverket/modemet. Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Har et thomson modem fra ngt. er adsl2+ mener jeg på. 20mbit linja. det går da fra modemet til en 3com gigabit switch og derfra ut til pcn. skal teste med google chrome nå og se om det er noe forskjell. bruker IE 8 nå. Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 ja, når man skal teste, så funker jo begge to helt utmerket. er ikke det typisk da.. skjer vel 1 av 100 ganger. se om det endrer seg igjen. Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 chrome har aldri feila, men ie feiler støtt. :| Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Synderen var AVG av alle ting. Avinstallerte AVG og installert avast, så ble det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå