haugo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har problemer med å spille PS3 online. Det funker fint å spille COD 4 online, men hvis jeg får party invite så får jeg ikke koblet til host og andre kan ikke bli med i mitt party. Får heller ikke til å spille RE5 over nett:S Det er så rart at GH: World Tour og COD 4 funker online. På PS3'en står det at jeg har NAT type 2. Har en Router modem og en wireless router om det har noe å si. Noen forslag? Lenke til kommentar
haugo Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Ingen som har forslag? Begynner å bli litt lei av å ikke kunne spille party med venner. Har sendt mail til PS3 support, men ikke fått svar enda. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva slags utstyr har du (merke ol.) og hvem leverer internettet deres. Hvor langt fra den trådløse routeren? Får du noen feilmeldinger el.? Lenke til kommentar
haugo Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Hva slags utstyr har du (merke ol.) og hvem leverer internettet deres. Hvor langt fra den trådløse routeren?Får du noen feilmeldinger el.? Jeg har en Router modem fra telenor og en D-Link wireless router. sitter rett over routeren, så er kanskje 3 meter fra antenna. Får disse feilmeldingene: 8002231D og 8002233C får de på RE5 på party invite med COD 4 får jeg: Could not connect to host, samme skjer når jeg sender invite Lenke til kommentar
haugo Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Har enda ikke fått svar fra PS3 support:( Pokker så lang tid det skulle ta da:S Lenke til kommentar
haugo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Svar fra PSN:D I understand that you are encountering an error when trying to connect to the PlayStation Network. The error code you are experiencing typically occurs when the PlayStation 3 is unable to transmit or receive data through the internet. If you are connecting through a router or similar networking device, it is advisable to make sure the following ports have been opened and assigned to the PlayStation 3: TCP: 80, 443, 5223, and Port Range 10070 - 10080 UDP: 3478, 3479, 3658, and 10070 Games made by publishers other than Sony Computer Entertainment (SCE) may require additional ports opened in order to operate as intended. Så da veit dere hvordan man løser problemet:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå