Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Ser jeg ei som smiler til meg.. smiler jeg gjerne tilbake :cool:

Vis jeg syntes hun ser ut som en "happy" person, blir jeg litt ekstra "motivert"

Har heller ikke noe problemer med å gå bort til personen og snakke med henne, og "utforske" litt ;)

Er jeg først blitt interresert, tenker jeg mye på personen, men jeg klarer fint å fokusere på andre ting som skole, el. Det som er så kjekt, er at det er motiverende å tenke på denne personen, ettersom at man kjenner en kiling i magen, og at man smiler uten å egentlig vite om det :love:

for å svare direkte på spørmålet til trådstarter, ja, tenker "mye" på den jeg er interresert i

Endret av meg9907
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja. Mer eller mindre

Spesielt hvis det er ei søt jente. Og hun smiler pent men samtidlig sexy til deg. Da er det ikke mer plass oppi hodet mitt for resten av kvelden.

Kjedelig at jenter skal ha den effekten på meg ...

God beskrivelse, og godt sagt.

Selv blir jeg lett innbilsk i hverdagen når det kommer til jenter, medaljongens bakside når det kommer til selvtillit :p

Jeg har ikke noe problem med å beundre en jente litt ekstra om jeg ser noe jeg liker, ser hun tilbake på meg; flott! Da tar jeg det videre.

Men ellers tenker jeg ikke så mye på slikt, har aldri hatt behovet for å gå å stresse med alt.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...