Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har alltid lurt veldig på noe... :)

Når dere ser en jente som dere syns virker interessant, tanker dere på henne mye da. Når dere ser henne og hvis hun ser mot deg, tenker du noe sånn som : mente hun å se på meg? Vil hun snakke med meg? Syns hun jeg er kjekk eller ser jeg bare rar ut?

Er det sånn dere gutter er også eller? At når en jente først har fanget oppmerksomheten deres, så tenker dere hele tiden (eller i hvertfall mye) på henne?

Bare lurer ;)

Jau, tenker ofte på akkurat den måten.

Lenke til kommentar

Når dere ser en jente som dere syns virker interessant, tanker dere på henne mye da. Når dere ser henne og hvis hun ser mot deg, tenker du noe sånn som : mente hun å se på meg? Vil hun snakke med meg? Syns hun jeg er kjekk eller ser jeg bare rar ut?

Er det sånn dere gutter er også eller? At når en jente først har fanget oppmerksomheten deres, så tenker dere hele tiden (eller i hvertfall mye) på henne?

Bare lurer ;)

Stemmer nøyaktig det ja :D

Ofte blir jeg litt innbilsk også om jeg får flere blikk.

Samme her! :p

Samme her. x3 :love:

Lenke til kommentar

Bare lurer ;)

Tenker kun på en ting... "Hei på deg!" :)

Lenke til kommentar

Om jeg skal tenke slikt som flere andre her, må hun være spesiell. Er ikke som at jeg ligger å tenker på hun jenta som gidde meg noen blikk i dag ved rulletrappa f.eks, hehe.

Ellers, er jeg enig med " Hun kunne jeg lett tatt, hintent hun? " - Har tenkt den et par ganger ;)

Lenke til kommentar

Bare lurer ;)

JA.

vi gutter overtenker alt. et lite hint blit blåst opp en god del, tilogmed ting som ikke er hint. alt blir overtenkt og blåst opp.

Lenke til kommentar
For all del, ikke si " alle " gutter. Alle går faktisk ikke bananas selv om de får litt oppmerksomhet av og til.

Stilig :cool:

Men nå var det jo ikke snakk om en random chick på skolen/jobb/annet, men vist det var noen man tyckte litt om.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
For all del, ikke si " alle " gutter. Alle går faktisk ikke bananas selv om de får litt oppmerksomhet av og til.

Men nå var det jo ikke snakk om en random chick på skolen/jobb/annet, men vist det var noen man tyckte litt om.

Fra første post: " Når dere ser en jente som dere syns virker interessant, tanker dere på henne mye da. "

Så om du ser litt på hun, og hun ser tilbake. Så trenger man for all del ikke bli nervevrak for det. Hjertet trenger ikke begynne å dunke, svetten kommer og hodet går gjennom ti tusen tanker om hun ser på deg pga. du ser dust ut, eller om hun faktisk er interessert.

Sier ikke at alle er som meg, tverrt i mot.

Lenke til kommentar

Bare lurer ;)

Jeg tenker" Hvorfor se hun på meg? Det er jo 500 andre hun kan se på..."

Lenke til kommentar

Fra første post: " Når dere ser en jente som dere syns virker interessant, tanker dere på henne mye da. "

Så om du ser litt på hun, og hun ser tilbake. Så trenger man for all del ikke bli nervevrak for det. Hjertet trenger ikke begynne å dunke, svetten kommer og hodet går gjennom ti tusen tanker om hun ser på deg pga. du ser dust ut, eller om hun faktisk er interessert.

Sier ikke at alle er som meg, tverrt i mot.

Enig. Ser jeg noen som ser på meg, smiler jeg til henne, og tenker ikke mer over det...

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...