decophly Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har en external film spillenede på fremsiden, men hvis jeg ikke vil se hele filmen, går jeg for eksempel direkte til "om" knappen på menyen. Da spiller bare lyden fra filmen ferdig(filmen varer i 55 sekunder, så er litt lenge). Tips for å stoppe dette? Har bg-musikk, så er veldig irriterende å høre dialogene fra filmen. (Flash CS3, Actionscript 3) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kan godt hende jeg misforsto problemstillingen din, men kan du ikke bare putte inn: on (release) {stop(); } on (release) {stopAllSounds(); } I den knappen du vil at skal få både lyd og bilde til å stoppe? (Markér knappen og trykk f9 eller høyreklikk og velg "actions") Lenke til kommentar
decophly Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Har fikset det med å flytte selve den eksterne filmen inn i samme MC som knappen. Deretter laget jeg en action som stoppet lyden, noe ala det som du skrev. Takker for tilbakemelding anyways! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ah, nå skjønnte jeg hva du mente. Skjønnte ikke først hva du mente med ekstern film. Bra løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå