Gå til innhold

gruperer du skrivebordsikonene? -Screenshot av din desktop

2ball_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har svært få ting på skrivebordet og de er sortert i seriøse og mindre seriøse ting :p helt til høyre har jeg Mine dokumenter, min datamaskin og et dokument som heter "lekser og prøver". På venstresida av skjermen har jeg seks spill, og ei mappe med første sesong av Pokemon :p

Papirkurven har blitt forvist til nedre høyre hjørne.

Lenke til kommentar

ser at det er mange som velger å å droppe direkte snarveier til fordel for mapper. (det er også gode ting :))

pleide selv å gjøre dette, men når jeg gikk over 24" 1680x1050 så fant jeg ut at dette ikke lenger var nødvendig. en del mapper har jeg selvasgt. der i blant: musikk, spillelister, etc. ellers har jeg de meste brukte programmene (det blir en del).

ellers har jeg 6 partisjoner på 3 hhd. og alt(med vissse untak) er pent og pyntelig oragnisert i respektive mapper etter type: musikk, spill, progs, stf, abandonaware og ikke minst en egen mappe som inneholder en hel haug med install files(meget greit å ha). listen kunne blitt meget lang, men ett sted må jeg jo sette grensen for hvor mye unyttig info jeg kan lire av meg :p

edit: grunn til grupering er vel at jeg kjører mange programmer sammtidig og da skal de våre så lett som mulig å finne ting som mulig, fortest mulig(windostas+m er ganske hyppig brukt).

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Sånn at det ser bedre ut :) Nye ikoner elns f.eks.

syntes den ser ganske bra ut, jeg :) det er kansje litt tomt nede til venstre(for min del), men da slipper du også at starmenyen dekker over noen av ikonene.

edit: Kuroi-Neko @ så det først nå: Diablo 2! :woot:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...