Tosha0007 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jaaaaaaaaa, etter måneder med grøss gru og spenning har køyrelæraren min endeleg meldt meg opp til oppkøyring, dog det er ganske lenge til... Hadde forbikøyring i dag, noko som var særs gøy og nyttig sidan eg tidlegare har vore mildt sagt dårleg på det. I tillegg har eg fått dei nye James Bond boksane på blu-ray (bok 3 og 4) Har og endeleg fått dato'en på privatisteksamenen min, så dette har mildt sagt vore ein innhaldsrik dag Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Når skal du kjøre opp da? Har oppkjøring selv om 6 dager. Forbikjøring er gøy, ja! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 skal opp i byrjinga av mai Stavanger har fått to av sensorane frå her eg bur, så det er "mildt" sagt kø for oppkøyring. Kvifor skal alltid dei store byane få alt? må berre legg til: 6ar på munnleg historieprøve gjorde dagen enno betre No blir party heile natta Lenke til kommentar
jevli Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yey Håper du består Har selv oppkjøring sent i April Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå