Herr Brun Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Norton security scan har sneket seg inn på maskina mi. Jeg har ingen anelse hvordan. Eneste jeg har gjort de siste par dagene er å installere Football Manager 09 og plugge inn en ny ekstern harddisk. Så skjønner ikke hvordan NSS har klart å installere seg, det har ikke gjort det før. Har ikke fått noe beskjed, før den plutselig begynte å scanne. Jeg har prøvd å avinstallere, både via Add/remove programs, og via et program jeg fant på nettet. Ingen av delene funker, for det dukker bare opp på nytt. Hva faen? Noen som vet hvordan jeg blir kvitt det? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Last ned Norton Removal Tool og kjør det, da skal alle rester fra Norton være borte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Been there,done that. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://www.symantec.com/norton/support/kb/...EN&ln=en_US Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Been there,done that. Tror norton har kommet fra adobe shockwave player, den gjør det noen ganger. Da kan du velge om å instalere den da, men hvis det går får fort så ..... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ahh. Der har du synderen. Takk! Faens idiotopplegg. Jeg ba om shockwave, ikke Norton. Piss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå