Terbium Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noen som vet om det går an å nulstille service-indikatoren på en 2oo7 mod passat, uten å koble til diagnoseutstyr? Hadde den på 30 000-service på et ikke-merke verksted som ikke har nullstilt indikatoren. Evt noen som har utstyr for å gjøre dette for en liten slant i Bergen. Endret 25. mars 2009 av Terbium Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) fant ut av det selv For de som lurer 1:hold nede skiftenøkkel-knappen 2: mens du holder kanppen, dytt nøkkelen inn i hakk 2 (ikke start) 3: slipp skifte nøkkelen og trykk på "minutt knappen" et par sekunder Der sparte jeg 400 kr hos Møller Bergen Endret 25. mars 2009 av Terbium Lenke til kommentar
zoomzoom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bare husk at service på ikke-merke-verksteder som regel bryter garantien. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bare husk at service på ikke-merke-verksteder som regel bryter garantien. Bryter vel ikke garantien, men derimot mobilitetsgarantien? Lenke til kommentar
zoomzoom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg ble "truet" med denne påstanden fra min bilforhandler, men det kan jo være fordi de skal tjene penger. Jeg foretrekker for øvrig begge deler inntakt, selv om jeg kjører Toyota. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå