Fear the Scare Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg finner ikke skriveren min, og jeg har får ikke til å legge den til. Modellen er en Epson stylus DX4450. fikk ikke programvare CD. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Forsøker du å koble den til en PC? - Hvilket operativsystem? - Hvilken type tilkobling (USB, Paralell, Trådløs, annet)? Har du forsøkt å besøke produsentens hjemmeside for å se om det finnes drivere/software der? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 har prøvd alt, vista oprativ, usb... den er koblet og det virker som det er helt dødt mellom pcen og printern... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 har prøvd alt ... Forklar. Ingen her har krystallkule og ingen er synske. Hva har du prøvd? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 jeg har prøvd: alt, men det virker som ikke det er noe kontakt med skriverern, og kabel er helt ny... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 jeg har prøvd: alt, Hva er alt? Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 se her http://www.google.com/custom?hl=en&cli...amp;sitesearch= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå