Gjest apner Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvordan er det normalt å gå frem når mann har fått kontakt med ei jente som mann vill bli bedre kjent med på internett, f.eks på nettby eller facebook. Er det bare til å gå rett på sak og spørre om hun vill bli med ut å sjå ein film på kino osv ?. Eller skal man gå sakte til verks å bli bedre kjent over nett ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror jeg ville tatt det over tid hvis jeg skulle blitt kjent med noen på nettet, snakk med hun på eks. msn skype eller lignende. ha gjerne web cam samtaler osv. så du er sikker på hvem du møter. bli "godt" kjent så godt man kan bli over nett Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Si noe helt på trynet, og ta det videre. Vær noe hun ikke forventer =). Vanskelig å forklare, men det funker. Lenke til kommentar
Gjest apner Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Si noe helt på trynet, og ta det videre. Vær noe hun ikke forventer =). Vanskelig å forklare, men det funker. Som hva da.. haha Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Si noe helt på trynet, og ta det videre. Vær noe hun ikke forventer =). Vanskelig å forklare, men det funker. Dette hørtes utrolig tåpelig ut, rett og slett. Om planen er å møtes er det jo ikke spesielt lurt å ha framstilt seg selv som noe du slettes ikke er. Du må nok utdype det der Endret 25. mars 2009 av Christeven Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er dårlig til å forklare ser jeg. Men det er bare åpningsreplikken vet du. Må fange oppmerksomhet. Ikke bare si noe så kjedelig :/. Skal overlate detta til det dukker opp noen av de 500 ords folka her, jeg ekke klar! =P. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er dårlig til å forklare ser jeg. Men det er bare åpningsreplikken vet du. Må fange oppmerksomhet. Ikke bare si noe så kjedelig :/. Skal overlate detta til det dukker opp noen av de 500 ords folka her, jeg ekke klar! =P. Ah, så du mener første gangen man kontakter noen? Type, Halla! Hvordan går det? meldingen? For da skjønner jeg ja. Trodde du mente at man skulle gjøre det under selve snakkingen. Min feil Lenke til kommentar
Gjest obt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er dårlig til å forklare ser jeg. Men det er bare åpningsreplikken vet du. Må fange oppmerksomhet. Ikke bare si noe så kjedelig :/. Skal overlate detta til det dukker opp noen av de 500 ords folka her, jeg ekke klar! =P. Ah, så du mener første gangen man kontakter noen? Type, Halla! Hvordan går det? meldingen? For da skjønner jeg ja. Trodde du mente at man skulle gjøre det under selve snakkingen. Min feil Så, hva burde man skrive første gangen man kontakter noen Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ah, så du mener første gangen man kontakter noen? Type, Halla! Hvordan går det? meldingen? For da skjønner jeg ja. Trodde du mente at man skulle gjøre det under selve snakkingen. Min feil Han var ute etter hvordan han går fram, så jeg regnet med han trengte noe å gå ut med. For å nesten svare på alternativene hans, å spørre om film eller kino kommer veldig ann på hvor godt du kjenner personen. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Til det du spør om ang når man skal avtale første date. Du burde nok ikke foreslå å treffes tidlig i samtalen. Ville nok ha snakket med henne et par dager først. Så hun ikke blir "skremt". For blir nok ikke så greit å føre samtalen videre om hun sier nei Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Snakk om akkurat det du ville snakket med ei dame du var intressert i, i det virkelige liv. Bli kjent med dama, men ikke drøy for lenge før du foreslår et møte. Går det for lang tid vil samtalen få en intervju-følelse over seg, og du vil komme frem som en kjedelig fyr hun egentlig ikke vil møte. Ta møtet i et uanstrengt miljø, f.eks. ute på byen, på kafe, bowlinghallen, hva som helst. Kino er no-go! Det er så usosialt som førstemøte at det får du ikke mye ut av. Samtidig som hun vil få følelsen av at du ikke tør å faktisk prate med henne. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det skader ikke å spørre om man vil treffes, men kan være greit å ikke gjøre det for tidlig heller (sånn ble jeg skremt vekk av mange på nettet). Min kjære ventet en stund, og det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du må først av alt presentere deg på en original måte for å nå frem på steder som nettby. Det beste "åningsbrevet" jeg har fått der var orignalt og.. Rart? Han ba meg fortelle om mitt forhold til badeender og det ble veldig mye moro av det. Kanskje du kan låne den? Forøvrig vil jeg anbefale deg å gå over til msn og prate mye der før du treffer vedkommende. Msn er faktisk en ganske grei arena for å bli kjent med mennesket og for å finne ut om h*n er den h*n gir seg ut for å være, eller om det etterhvert dukker opp ting du stusser på. Det er bedre å sile ut raringene/galingene på msn og slippe å avvise dem etter et eller flere møter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå