Patney Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://kotaku.com/5183222/nintendos-satoru...-liveblog-party Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Bilder fra kommende Zelda: Spirit Tracks Ellers bra at de endelig har løst lagringsproblemene. Endret 25. mars 2009 av kilik Lenke til kommentar
Patney Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 HVORFOR Kan de ikke bare drite i simple DS-zeldaer og lage et skikkelig et til Wii, et like intuitivt som Majora's Mask :'( Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 HVORFOR Kan de ikke bare drite i simple DS-zeldaer og lage et skikkelig et til Wii, et like intuitivt som Majora's Mask :'( Hvem sier at de ikke gjør det? Gleder meg heftig til det her. Phantom Hourglass var dritbra. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 zelda var egetlig det som jeg brydde meg mest om på alt jeg har sett på gdc=P og onlive så også litt nice ut, selv om jeg tviler på det funker så bra praktisk (tror at selvskapet som eier det er for fattige, og må enten håpe på å bli kjøpt opp eller glemme ideen sin. og siden en slik ide er såpass simpel kan de ikke ha patent på det heller, så det eneste de har going for seg er all koden de har skrevet og håpe på at større selvskaper er late) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå