Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Går GK Elektro og kan si at vi er så heftig ferdig med pensum i almenn faga ! OMG OMG. Aldri mer av de kjedelige faga <3 Bare nyte sola og kanskje skru på en film dig dig dig. Så lykke til med alle som går almenn og må fortsette med lange kjedelige norsk lekser, HAH ! Endret 25. mars 2009 av zibiri Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Good for you! Hadde vært litt deilig å være ferdig, men bare litt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Bare litt altså? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, tanken på å være en intellektuell analfabet resten av livet (les: ikke ha noen realfagutdannelse) får det til å gå kaldt nedover ryggen min. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Syntes bar det er digg, kommer aldri til og få bruk for noe av de vi har lært anyways...kanskje skrive søknad og sånt men det kunne jeg like gjærne ha sett åssen man gjorde på nettet Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, tanken på å være en intellektuell analfabet resten av livet (les: ikke ha noen realfagutdannelse) får det til å gå kaldt nedover ryggen min. Touche! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Syntes bar det er digg, kommer aldri til og få bruk for noe av de vi har lært anyways...kanskje skrive søknad og sånt men det kunne jeg like gjærne ha sett åssen man gjorde på nettet Hva med rettskriving? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Har ikkje reitskrivning..trenger dei ikkje heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har ikkje reitskrivning..trenger dei ikkje heller Tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Dette skulle være et gledesutbrudd. Kom dere tilbake til emnet, denne debatten er en digresjon. Endring: Alle er vel enige om at det hadde vært deilig å være ferdig, til tross for at mange av oss gleder seg til realfagene på universitetet. Endret 27. mars 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 WOOOHOOOO!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå