Lampen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Plutselig vis jeg sitter og surfer eller spiller så bare skrur dataen seg av, har nok ikke noe med varme. Men noen som har forslag? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva med litt relevante data i form av spesifikasjoner, maskinvare ol.? Dette kan være alt eller ingenting. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 windows, linux, bærbar, stasjonær, skrudd sammen selv, kjøpt ferdig pakke, hva slags komponenter, hvor gammel er den, har den mange hybelkaniner i seg, har det vært lynnedslag i det siste, virus, trojanere, installert program feil, nye komponenter installert i det siste?? Bare etpar ting jeg kom på som kan være greit for oss å vite. Det finnes så utrolig mange feil som kan ramme en pc, og når vi ikke engang veit om det er windows eller linux-basert har vi ikke sjans til å komme med noe særlig fornuftige svar Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=85293. her er komponentene. Maskinen er 4mnd gammel har ikke noe støv i seg og kjører vista. Ingen nylig installerte programmer. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 - Hva surfer du med? Internet Explorer, Firefox eller Opera? - Kræsjer pc'n hvis du drar ut nettkabelen? - Har du antivirusprogram? - Er kjøleribbene veldig varme eller veldig kalde? (altså, ta på dem med fingrene) Er det snakk om systemkræsj og bluescreen, eller slår maskinen seg rett av? Hvis den gjør sistnevnte, kan det være temp Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Den slår seg rett av. Men tror ikke det har noe med hva jeg jobber med, den har skrudd seg av uten at jeg har gjort noe og. Og den skrur seg ikke av når jeg søker etter virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå