henrik_er Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg lurte bare på en liten ting....... Om det er noen her som vet hvordan GXS-15 subben til Ljudia er http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...057%20&cart_id=. Er det kanskje noen av dere som har den? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Vil bare si at dette er et byggesett med kun elementene og delefilter.. Jeg ville heller gått for et ferdig aktivt system. Skal du derimot bygge kasse selv ville jeg valgt elementer fra kjente merker. Cerrvin Vega, Bravox, Sony e.l. Dessuten er min erfaring at en 12" eller 10" sub gir mer enn nok lyd for de fleste rom. Legger til at jeg ikke er ekspert på dette området.. Får håpe det kommer mer utfyllende svar og erfaringer om disse høyttalerene fra andre.. Lykke til med anlegget! Mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Er det virkelig ingen her som har denne subben... .eller en annen i serien...... Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Kjenner ikke til subben, men disse elementene (mgr sin billigserie?) er ikke kjent for å være de beste. Jeg anbefaler heller ELTEK sin billigste sub, husker ikke hva den het men du finner den på www.dynabel.no. Du får sikkert høy lyd og brukbart trykk med den subben, men jeg ville i alle fall IKKE hatt den i HI-FI anlegget mitt... Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Så ikke at det var en passiv sub.. er det det du er ute etter ville jeg heller kjøpt noen bedre element og et delefilter og konstruere en enkel kasse selv.... Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Det er jo ikke MGR sin billigserie da..... det er A serien som er billigserien......... X er skjermet og F er vanlig Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Er det MYE bass til lite penger du er ute etter, burde vel denne passe bra. Men det virker ikke som om du har Gx/G-høyttalere fra før av? Subben er beregnet på bruk sammen med disse, og da særlig Gx-15. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Slik jeg forstår det er denne subben tilpasset slik at du kan sette den oppå gx 15... men ellers er den helt grei til andre anlegg.... Der er slik jeg ser det bare størrelsen som er annerledes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå