Deneb Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Dette bildet ble tatt på en liten fototur en flott dag! Hva syns dere om bildet? Har flere bilder med ulik blenderåpning, hvor båtene i bakgrunnen kommer litt mer i fokus, men likte det her best. Burde kanskje lagt meg rett bak fortøyningsfestet så flytebrygga jeg sto på ble rett, eller? Det er også muligheter for en mindre tett crop.. Endret 25. mars 2009 av slux Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror du har valgt riktig mengde med uskarphet. Jeg synes at det gjør ikke noe at bryggen er skjev - det skaper litt liv. Men bakgrunen ser ut til å være ltt skjev, så den bør kanskje rettes opp ? Kunne vært interessant å sett hvordan det hadde blitt med litt mindre tett beskjæring også. Tom Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Synes dette bildet var meget bra! Fin skarphet og spennende vinkel. Ville ikke endret så mye på det jeg da Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Fant dette motivet like før batteriet tok slutt, og fant ut at det var ypperlig for å trene på komposisjon og skarphet. Her er en med litt mindre tett crop, i tillegg til at flytebrygga i bakgrunnen er rettere. Hvilken er best? Endret 25. mars 2009 av slux Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den nye versjon synes jeg ble bedre. Nå virker førsteutgaven nesten klaustrofobisk ... Tom Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Godt å høre! Takk for hjelp. Men hva med horisonten? Syns den virker like skjev på den nye versjonen selv om jeg rettet opp - kan det være en slags illusjon som blir skapt av linjene i bildet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Horisonten er klart rettere nå, men den kan nok virke skjev uten at den egentlig er det. Det er i såfall pga. den skrå byggekanten i forgrunnen. Tom Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 v.2 av dette bildet er klart best av alternativene og et veldig fint bilde Liker fokuspunktet og motivene dine her, og med en slik vårlig himmel/sol blir dette en fryd å se på! Likte dybdeuskarpheten også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå