Pysj Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I sommer blir det billigere å ringe og sende SMS fra utlandet. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Enda et skritt i riktig retning. Takk EU Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Enda et skritt i riktig retning. Takk EU Så absolutt, gode nyheter dette.. De må virkelig gjøre noe med prisene når man er i USA også.. Megabyteprisen for litt surfing er rundt 140 kroner der borte, fant det ut på den harde måten.. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ble litt glad inni meg når jeg så forsida her i dag. Ja til flere lettkledde forsidepiker Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg bare *visste* at noen ville kommentere bikinibildet. Men ja, hun er absolutt en eyecatcher. Lenke til kommentar
morten81 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Det blir interessant å se resultatet av dette: Per idag er "vanlig pris" for sms-er innen Storbritannia 10p (norsk referansepris er vel tilsvarende kr 0,69). Hvis man konverterer det til norske kroner får man ved normal valutakurs (nå ligger den under normalen) ca 1 kr per melding. Noen tar til og med 12p per melding herfra. Jeg lurer på hvordan dette blir når de innfører disse prisene. Heldigvis er jeg hjemme i Norge igjen da og slipper å bekymre meg over spesielt høye priser. Dette er riktignok med kontantkort, men prisene på abonnement er også ofte høye nok til å skremme vannet av nordmenn flest. Endret 26. mars 2009 av morten81 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 hmm, 8,90 pr megabyte? glem mobil-gps i utenlandsferien... noe som er ironisk siden det da er mest sannsynlig at en faktisk trenger den... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 glem mobil-gps i utenlandsferien... Jeg brukte min E71 som GPS i diverse utland, aldri kostet meg en krone det. Gjelder bare å kjøpe Nokia-telefon og legge inn kartene på forhånd. Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det norske folk har sagt klart nei til EU og alt det står for. Vi forventer at våre politikere har ryggrad til å gå i mot denne tvangen fra EUs side. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 hehe, svart/kvitt syn på livet kan være veldig underholdende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg