Gaarulf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nuvel, mitt fatal1ty headsett synger nå på siste verset og jeg tar det som ett hint om nytt headsett. vet ikke hvordan disse trådene funker, men skal prøve å gi opplysning om ting jeg ser eller ikke ser etter: * Design, bryr meg ikke om det ser ut som to meklekartonger eller noe fjongt. Ytelse > Design * Lyd er selvsagt viktig * Vekt er noe jeg er litt kritisk på. Små lette headsett som man ikke merker at man har på er ikke godt. Synes fatal1ty headsettet er i letteste laget, så noen hundre gram mer enn det hadde vært kos * Mikrofon. I utgangspunktet helt unødvendig da jeg har en god bordmikrofon. MEN! Om kabelen til mikrofonen er separat, og ikke splittet på slutten av en lang en så er jeg ufattelig villig til å ha med mikrofon. (Har en volumkontroller jeg plugger minijacken, så jeg kan ikke ha mikrofon jacken til headsettet mitt der) *Isolasjon - Om andre folk ikke hører musikken min er det ett +. Om det stenger lyd ute er det også ett +! Pris: Helst under 500, men kom gjerne med forslag som strekker seg om 600 om det er verdt det. Vil bruke det primært til Gaming, film og musikk. Overlever å høre musikk fra de standar iPod ørepluggene så om headsettet er godt til gaming, og greit til musikk så er det bra. Synes fatal1ty headsettet er fantastisk til musikk, men mange sier at det er noe av det verste man kan bruke til musikk, så det sier kanskje litt. Har sett litt på SteelSeries SteelSound 5H v2, men vil gjerne høre så mye som mulig om konkurentene. EDIT: Viktig at headsettet har store klokker, og ikke sånne små runde. Mange av headsettene til folk jeg har prøvd har liksom hatt putene på ørene mine, og ikke rundt, om dere skjønner. Endret 25. mars 2009 av Gaarulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 [Steelseries siberia headset Veldig flott headsett koster 549 på cdon.com så det er jo litt mer enn det du hadde tenkt på. Koster 50 kr mer men er virkelig verdt pengene. Veldig fin lyd og veldig komfortable over lengre tid. Følger med mic med separat lang ledning som er mulig og koble til og fra headsettet sin egne ledning så istede for 2 løse ledninger blir det som 1 ledning. Følger også med forlengning av headsett ledningen. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Tror virkelig jeg skal gå for det der! Menneh, hva er forskjellen mellom det og icemat siberia headsettet (rettet mot gamere eller noe, med nakkekrage) Hvilket er best? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Helt like, byttet bare navn. Knallgode headset, har brukt mine i 3år nå. Men måtte ha gått over et par ganger med gaffa (Headset ligger i stol, jeg setter meg...) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Da har jeg bestemt meg for Siberia headsettet Hvor er det billigst? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Enten på din nærmeste data butikk, eller på ps.no. Men det er da noen få kroner man snakker om, så jeg ville bare kjøpt dem en plass nært deg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ideel (eller hvordan det skrives) Hvor koss portapro står som "NYHET!". Hvor gjennomsnittsalderen på folka er 70 og ingen vet forskjellen på internett og en datamaskin. Eller Euronics, hvor de kun selger TV'er. Tror jeg går for nettet Tusen takk for all hjelp i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå