Gå til innhold

Mp3 Ønske med stor kapasitet (med mal)

Anbefalte innlegg

Har per idag en Creative Zen Xtra 30gig hvor navigasjonstasten begynner å bli ganske dårlig.

Lydkvalitet

Jeg bruker Sennheiser PX100 headset som man kan se link av HER. Slik jeg forstår det i guiden vil det bety at lydkvalitet på selve mp3-enheten ikke vil være stoppern for himmelsk lyd her (men jaggu hvor kjekt det er med sammenleggbart headset!)

Spillerinfo:

Jeg ønsker mer enn jeg har per idag. Bruker gjerne mp3-spillern som en backup av mp3 samlinga mi og ønsker i utgangspunktet 60+ gb

-Batteritid?

Battertiden på min nåværende skal være 14 timer, greit hvis det også er oppgraderbart syntes jeg. Reiser en del og da er det greit å ikke bekymre seg over batteriet hver eneste dag

-bruksområde

"vanlig" bruk, mer buss enn trening for å si det sånn

-Skjermstørrelse, ca. helst tommer

Jeg har vanskeligheter med å si en ca. tommer. Ser jo mulighetene for å kjøre musikkvideoer på dagens spillere og da kan det tas til etterretning og

-Lydformater.

Mp3 fungerer 100% for meg

-Video?

Ser på min egen samling at det går mest i .mpg, .m2v og .avi

-Tilkoblingstype og software?

Bruker PC, tilkobling med USB er helt greit for meg. Eneste annen løsning her ville vært WLAN men det finnes vel ikke?

Ønsker brukervennlig programvare med lite problemer (bugs og lignende). Bør bare være enkelt og greit og lite fancy egentlig. Med creative programvaren syntes jeg det ble like greit å overføre gjennom windows utforsker rett og slett

-Tilbehør?

Vil ikke trenge noe extra utstyr, lengste til det vil være noe beskyttelsestaske eller lignende hvis det blir nødvendig

-Brukervennlighet?

Ingen spesifikke krav her

-Touchskjerm? vanlige knapper?

Litt spektisk til touch, så vil helst ha knappesystem

-Radio?

Radio ville vært en artig bonus, men ikke noe krav

-wifi?

overføring av filer gjennom wireless ville vært veldig positivt

-annet?

ingen andre krav enn de nevnte, brukes til mp3 avspilling + mulig musikkvideoer/radio. Den skal ikke føles vanskelig å bruke og den skal forhåpentligvis holde en stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...