Alte-to Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hei. Har en FSC Amilo-sak hvor hovedkortet rett og slett har dødd... Kun vifta som starter opp, knittrer en gang i HDD (som er ny, brukt i 2mndr) og der står den og booster vifta på full guffe. har googlet at det er problemer med Hovedkortet (så en løs kobber-bit under "chassi" fra Ram-luka. kunne se ut som en "limt" Northbridge kjøler) Spørsmålet er også om man plukker ut harddisken ved forsendelse til utlandet?? Den er kjøpt via Firma for 15mndr siden (derav 1års garanti bare!!) hos El Price, Tiller. så da regner jeg med at den må sendes av meg, eller elprice til Taiwan etc Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg plukker alltid ut harddisken sender jeg inn en privat maskin så enten skriver i servicemeldingen eller teiper på en lapp hvor jeg begrunner dette med sensitiv info på disken, har enda ikke opplevd at de ikke godtar dette. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Gå til elprice og si hva som er galt og be dem sende den inn på service. Er du heldig så "glemmer" dem at det er et bedriftskjøp og du får utbedring på garanti. I verste fall vil verksted/butikk kontakte deg med et prisoverslag. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 ja, lov og håpe Jeg bor ikke ved Tiller* heller så jeg får sende en e-post og grave etter litt info :/ (*ca 20mil unna) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå