Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[LØST] Telenor halverte min båndbredde etter 3 år.

Anbefalte innlegg

Tja.

Du siterer trådstarter og ett tilsvar fra en annen.

Så da må man nesten anta at du gir svar til begge, men det var ikke noe stort poeng egentlig.

Poenget mitt var at vi får se om saken er/var løst for trådstarter.

Det er lov å tenke litt selv og da, så ser man sammenhengen ganske så lett. Men får gi det til deg med teskje, siden det virker som om du trenger det, så skal jeg prøve å gjøre det slik som jeg har sitert deg nå.

Endret av fUsiOn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens jeg lastet ned noen drivere i dag la jeg merke til at jeg hadde hele 1.4MB/s nedlastingshatighet så jeg skyndet meg selvf. inn i ADSL modemet og så følgende:

DSL Connection

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 798 / 14.439

Internet Connection OK

Endelig! Og takker!

Forøvrig får dette meg til å lure på hvorfor jeg har slitt med denne saken siden desember....

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Mens jeg lastet ned noen drivere i dag la jeg merke til at jeg hadde hele 1.4MB/s nedlastingshatighet så jeg skyndet meg selvf. inn i ADSL modemet og så følgende:
DSL Connection

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 798 / 14.439

Internet Connection OK

Endelig! Og takker!

Forøvrig får dette meg til å lure på hvorfor jeg har slitt med denne saken siden desember....

Håper du fortsetter å ha hastigheten!

Har du merket noe ustabilt på linjen evt pakke tap?

Lenke til kommentar
100% stabilt så langt slik det også i grunn var meste av tiden før. Jeg hadde kun 3-4 tilfeller av ustabilitet på 3 år.

Gratulerer, viser jo at om man bruker et stort nok fora som når mange så kan selv en liten standhaftig "maur" velte et stort lass.

Lenke til kommentar

Hyggelig at det ordnet seg for deg! Kjenner meg litt igjen selv her, hadde alt for lav båndbredde i forhold til hva jeg skulle ha og holdt på med reklamasjoner i et halvår. Først når jeg sendte en mail hvor jeg truet med å ta saken videre til rette instans var båndbredden på plass på noen timer (var det bare et tastetrykk som skulle til mon tro), og det kom en kreditnota i posten. Det dreide seg for øvrig om et abonnement med ganske lav hastighet i utgangspunktet.

Hadde inntrykk på den tiden at Telenor cappet linja for å spare belastning nettet sitt. Hadde nemlig flere bekjente på ulike sentraler i området som hadde %-vis like lite praktisk båndbredde av den oppgitte som jeg hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...