Gjest Forkjøletmann Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 det kommer masse dråpe/tårer/vann fra høyre øyet mitt, er det vanlig ved forkjølelse? Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nødvendigvis ikke, men det kan hende om du har fått noe i øye, eller noe som kan irritere der. Hvor lenge har det vært sånn? Lenke til kommentar
Gjest Forkjøletmann Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vært i 2 dager. Var veldig alvorlig i går, 10% bedre på morgen i dag, og nå 50% bedre. Jeg får alltid det hver gang jeg blir forkjølet, må ha papir til å holde foran øye hele dagen. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vært i 2 dager.Var veldig alvorlig i går, 10% bedre på morgen i dag, og nå 50% bedre. Jeg får alltid det hver gang jeg blir forkjølet, må ha papir til å holde foran øye hele dagen. For meg høres dette muligens mest ut som allergi. Det gir som regel utslag i øynene på den måten du beskriver. Det er også pollenspredning ute nå, som kommer av ord og hassel. Muligens også en helt vanlig forkjølelse som gir utslag i dine øyne på denne måten. Når er det sånn ca. du pleier å være forklølet for å si dat sånn. Noen spesielle tider på året? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du er pollenallergisk. Velkommen i klubben Lenke til kommentar
Gjest Forkjøletmann Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg blir forkjølet ved vær skift, altså ca fire ganger i året, i vår, sommer, høst og i vinter. Noen ganger kan det hende at jeg ikke blir det i sommer. Men jeg har ikke hatt noe pollen allergi før, men har alltid fått vann fra øye kun ved forkjølelse. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) det kommer masse dråpe/tårer/vann fra høyre øyet mitt, er det vanlig ved forkjølelse? Ja. Forkjølelsen kan irritere bihulene som igjen irritere tårekjertelene. Endret 26. mars 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå