PoW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei. Jeg har lenge hatt problemer med temperaturen på skjermkortet mitt. Jeg idler på rundt 80-85C og i load er den på rundt 110C. Dette er med full viftehastighet og med en ekstra 12cm vifte som blåser rett på det. Jeg kan ikke si om dette er noe som har skjedd nylig, eller om det har vært slik lenge. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sjekket for leieboere inne i kortet? Disse kortene elsker å sluke hybelkaniner over tid og er litt kranglete å rengjøre. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Har hatt noen omganger på viften, men skal prøve å se. Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er som regel ikke noe problem å ta av dekselet som er på slike kort, burde finnes noen instruksjonsvideoer på nettet med samme kort som du har. Da er det litt lettere å rengjøre. :-) Lenke til kommentar
PoW Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Tok av dekselet og fant en grei femmer med kompakt støv. Nå er temperaturene lavere enn de fleste jeg har funnet på nettet =) Endret 27. mars 2009 av PoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå