Nils1406 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har kjøpt en Toshiba med Vista til min kone til erstatning for en eldre maskin med XP installert. Noe rart skjer med Mail-programmet: (Epostadressen hennes (IMAP) er riktig oppsatt og fungerer som den skal) Når vi legger ned programmet, eksempelvis ved minimering, og deretter skal åpne det igjen, får vi melding om at Mail ikke kan åpne, og med tilleggskommentar: For lite ledig plass og for lite minne!! Maskinen har mer enn 42 GIG ledig, og det eneste maskinen benyttes til, er Epost. Ikke en gang bilder eller musikk. Noen som har noe fornuftig hjelp eller råd?? Hilsen frustrert (Selv kjører jeg Mac, og har ingen problemer med den...) Lenke til kommentar
Svinefot Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bruk Gmail (Google Mail)!Finnes ikke bedre vert! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bruk Gmail (Google Mail)!Finnes ikke bedre vert! Nils1406 spør om fornuftig hjelp eller råd. ditt svar hjelper ikke med problemet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå