War Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Sitter i kroppen i 18 mnd også om du skulle bli testet ol i fremtiden. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Mulig det sitter i ryggmargen i opptil 18 mnd, men jeg vet at når NSF kjører dopingtester er det kun urintesting som gjelder og da vil stoffene være ute av kroppen etter 5 dager etter siste scoop inntatt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvor mye er 5 g kreatin? To teskjeer? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bruk kjøkkenvekta til å måle 5 gram, de plast skjeene som følger med er unøyaktig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg fikk ikke med noen plastskje. Kjøkkenvekta klarer ikke å måle så små verdier nøyaktig. Men jeg er vel ikke helt på viddene om jeg tar 1-2 teskjeer kreatin? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 1 tskje er ca 5g , tar du formye kan du bli pløsete i ansiktet / holde formye vann. Skader ikke, er studier på 20g pr dag i mange år som vise 0 tegn på skader av noe slag. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg fant en måleskje nedi bøtta i dag. Så jeg bruker den som utgangspunkt. Kan proteinpulver eller kreatin påvirke blodtrykket på noen måte? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har nettop bestilt denna http://astronutrition.com/asia-black-ephedra-extreme-fat-burner.html fikk tips fra en kompis som har gått ned 11 kilo med denne så jeg gleder meg som en unge skal gi tilbakemelding at hvis denne er bra hehe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg vil råde folk til å bruke kreatin med varsomhet. Jeg prøvde å ta det med et glass pepsi max i kveld. Det viste seg å være veldig lakserende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hei er en gutt på 20 år, ca 70 kg og 175 høy. har gått til innkjøp av 1 kg kreatin monohydrat og lurer på hvor mye jeg bør dosere og hvor ofte jeg bør bruke det daglig? Leser på nettet men det varierer voldsomt. takker for svar Endret 2. februar 2012 av Slettet+61342 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 6g - en og en halv teskje til dagen. Mange som anbefaler en oppfyllingsfase hvor du tar 6g fem ganger daglig i 5 dager, og deretter fortsette med kun 6g til dagen. Jeg har også lest at det bare er tull, at de vil fylle seg opp etter hvert dersom du tar 6g til dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tok litt ekstra første 4-5 dagene "just in case" men nå bruker jeg ca en måleskje(5 ml) før og en etter trening, usikker på hvor mye det er i gram sånn helt sikkert. Kjenner at det funker, enten det eller en placebo effekt noe virker uansett . En ting jeg lurer på er hvordan det blir med restitusjon mtp at kreatinet hjelper kroppen med å ta seg igjen, er det helt nøsvendig med hviledag hver 2.dag? Selv når jeg føler meg nesten 100% dagen etter trening? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg vil råde folk til å bruke kreatin med varsomhet. Jeg prøvde å ta det med et glass pepsi max i kveld. Det viste seg å være veldig lakserende. Kan relatere til dette ja. Men hos meg var det mest luft og kjente at eg blei veldig "oppblåst" etter dosering. Det ordna seg med at eg tok litt mindre doser og gjerne i sammenheng med måltid Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Burde jo taes med karb pga opptaket. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg er langt nedi tranflaska nå, og lurer på om jeg bør fortsette med møllers eller om det finnes bedre produkter der ute mtp blandingsforhold og kvalitet? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Sjekk hva den er laget av, presser de lever er det alle avfallsstoffene i næringskjeden opp til den fisken de presser du får i deg, presser de fiskekjøttet er det renere og selkjøtt det beste. http://myrevolution.no/fettsyrer 149 kr mnd vil god kvalitet koste, er du opptatt av pris burde nu nok gå for flytende vare. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for svar. Slik jeg ser det, så er det minimalt med forskjell mellom de tre oljene på myrevolution, skal jeg bare velge etter "behag"? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Du kan velge hvor du vil, hva de presser for å få ojen skiller kvalitetene. Alle dyr som spiser hverandre lagrer alle gifter i lever, og fra plankton til alle leddene i havet som spiser hverandre helt opp til de store fiskene de presser leveren til er det ganske langt opp i næringskjeden og alle leverens gifter er da i olja di. Rester av dioksiner og dioksinliknende PCB finnes det en maksgrense for satt av mattilsynet, og de billigste renser kun til den grensen. Det er det man vil senke da man presser kjøttet og ikke lever, men da går også prisen opp. Kjøtt er jo mat, men leveren er billigvare ment til dyrefor og agn. Endret 6. juni 2012 av War Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil råde folk til å bruke kreatin med varsomhet. Jeg prøvde å ta det med et glass pepsi max i kveld. Det viste seg å være veldig lakserende. hvilket kreatin produkt er det snakk om? monohydrat? kunne du være så snill og forklare begrepet/ordet lakserende? bruker selv BEAST CREATURE kreatin og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 War: Akkurat det forstår jeg problemet er at jeg ikke finner informasjon på nettsiden om olja er fra kjøttet eller leveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå