Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Samlivsbrudd, hvordan takle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke noe du trenger å nevne.. så lenge du ikke er offisielt sammen med noen av de har de ikke stort med det å gjøre.

 

 

hm, sant det da..

 

hm, hu jeg har holdt på med nå ei god stund kommer hit imorgen, og lure på om jeg ska ta steget og kysse henne :p

driver å kaster 10liter med tøymykningsmiddel :p lukta minner alt for mye om xn. tips til et nytt godt merke ?;D

Lenke til kommentar

er ikke så kjent på tøymykningsmarkedet, men blenda sensitive sin er god og forholdsvis nøytral =)

 

du er 25 år, og lurer på om du skal tørre å kysse jenta? du skriver du har holdt på med henne en stund, også har dere ikke kyssa? bare i mitt hode det skurrer?

 

uansett.. ja, selvfølgelig skal du ta det steget.. ellers kommer du jo til å angre :| det er kjipere å angre over noe man ikke har gjort, enn noe man har gjort (bortsett fra visse unntak ja, som å få barn...trenger ikke den diskusjonen her også)

Lenke til kommentar

heheh..

 

hadd ei jente over i helga, og kyssa jo å stod på der, hadd til og med bare møtt a ein gang tidligere. Så er ikke det at jeg er sjenert, men hu jeg ska ha besøk av imårra e vel litt sånn mer sjenert av seg, og tru kanskje hu har bra med følelsa for mæ, om æ kysse a, så i hennes øya så har æ tatt steget mot kjæresteemne? det jeg er litt redd for, da æ itj bør få mæ nå dame på ei stund enda, og har rota rundt med flere. e vel pga æ itj evnt vil sår a at æ e litt skeptisk te å kyss a.

 

hehe, hm, blenda ja, det bruke æ itj ;P

Lenke til kommentar
heheh..

 

hadd ei jente over i helga, og kyssa jo å stod på der, hadd til og med bare møtt a ein gang tidligere. Så er ikke det at jeg er sjenert, men hu jeg ska ha besøk av imårra e vel litt sånn mer sjenert av seg, og tru kanskje hu har bra med følelsa for mæ, om æ kysse a, så i hennes øya så har æ tatt steget mot kjæresteemne? det jeg er litt redd for, da æ itj bør få mæ nå dame på ei stund enda, og har rota rundt med flere. e vel pga æ itj evnt vil sår a at æ e litt skeptisk te å kyss a.

 

hehe, hm, blenda ja, det bruke æ itj ;P

 

Hvis det å kysse noen, uten videre gjør de om til kjæresteemner, har jeg misforstått litt :s tror ikke hun tenker sånn heller. Du vet ikke om du kommer til å ende opp med denne dama, derfor vil du ikke kysse hu..? Tror ikke hu tenker automatisk -kjæreste- ved første kyss. Er hu noe særlig eldre enn 16 år vet hu at man nesten må kysse og styre litt før man ser om personen er intr. som partner ;)

Lenke til kommentar

Han setter ikke "snabelen" inn i andre fordi han er over exen, men heller for å komme seg over? Correct me if I'm wrong.

 

Ville egentlig bare si at jeg har fått mange gode råd å tips gjennom å lese denne tråden. Så igår, 3 måneder etter bruddet med exen, tok jeg endelig motet til meg og brant alt av bruer og kasta alt som kan minne meg om hu. Ikke spør meg hvorfor jeg venta så lenge, håpa vel på at hu kanskje kom til å ombestemme seg tross det faktumet at hu uka etter det blei slutt, hadde fått seg type. Har vært en tung periode, men ser endelig lysere på ting.

 

Anywho, ville bare si takk for mange gode tips og lykke til videre til trådstarter og alle andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Fy faen! Hvor lenge er det egentlig gått siden det ble slutt?

Har ikke særlig mye på følelsen at du elsker/elska exen din, når du allerede leter etter jenter å sette snabelen din inni :p Men men... noen kommer vel veldig fort over eksen :p

 

Mary_5, har du lest hele tråden?:)

 

Jeg har prøvd å gjort hva som helst for å "komme" over eksn. og det 90% har sagt, er å kaste seg ut i det igjen. Og det har funket til en viss grad, iallefall for å få tilbake selvfølelsen. Man har tross alt blitt dumpa av noen man trodde skulle gifte seg med i framtida. Hadde jeg villet sette "snabelen" inn i noen, hadde jeg gjort det for lenge siden :p

 

 

Pwned

 

Ja, hun er ikke 16:P hun er 24, men jeg er vel litt for snill, eller naiv da, da jeg igrunn ikke vil såre folk.

Vi har vært på 2 dates tidligere, og et kyss har jeg gitt a:P dette blir jo den 3, noe som implisitt vil jo si at jeg vil noe med henne?

Lenke til kommentar

Har vært noen rævva uker no.

 

Alle de forholdene jeg har hatt de siste 2 årene har gått til helvette.. Første (halvseriøst) så ble hun sammen med ex-en uken etter hun slo opp -.- andre forholdet som også var litt halvseriøst så ble hun sammen med en annen fyr, halvannen uke etter hun slo opp. Det siste forholdet, som endtes for 2 uker siden, var bra seriøst og vi hadde vært sammen i 6 måneder, då damen puler exen mens vi e sammen. Utrolig nok var det vanskelig å kutte det, var så jævlig glad i hun. Vet innerst i hodet at eg ikke skal ende opp med hun igjen, men er jævlig vanskelig når eg ser hun på skolen hver jævla dag og hun forsatt vil holde kontakt. Blir jo faen meg vanskelig då.

 

On the other hand, så har eg begynt å småflørte med en skikkelig søtnos, og skal på fest med hun i helgen.. Ja, går ganske litt fort frem etter forrige forhold, men må bare få noe å tenke på.

 

Så ja, livet suger og blomstrer på samme tid. Fucking life!

Lenke til kommentar
Pwned

 

Ja, hun er ikke 16:P hun er 24, men jeg er vel litt for snill, eller naiv da, da jeg igrunn ikke vil såre folk.

Vi har vært på 2 dates tidligere, og et kyss har jeg gitt a:P dette blir jo den 3, noe som implisitt vil jo si at jeg vil noe med henne?

 

Tja, hva hun tror kommer an på din helhetlige oppførsel =) Hvis du er kosete og virker interessert hele tiden, er det nok vanskelig for hun å tro at du ikke vil noe mer, med mindre dere er FF-typen mennesker (noe som høres usannsynlig ut basert på det du skriver)

 

(Om du ikke er intr i å ta det videre med hun, ville 3 dater og kyss virke villedende på ho (tror jeg), så du burde egentlig være sikker på at du er intr. i mer før du går videre. siden du ikke vil såre noen)

 

og SOppel, det er ofte da livet er på sitt verste ellers at du treffer på det som utvikler seg til å bli det beste =) lykke til! bare pass på at du har rene intensjoner ovenfor denne jenta, og at hun ikke bare er noe du trenger her og nå for å få tankene over på noe annet enn eksen. Det siste vi vil er å bli rebound-jenter.

Endret av pwned
Lenke til kommentar

hm, vel jeg har vel gitt intensjoner for at jeg vil bli bedre kjent med a, noe jeg vil. Men da jeg er litt mer usikker en jeg bruker å være, så føler jeg at jeg må kysse a for å finne ut om det er en "spark" der.

 

og nei hu ekke sån FF jente.. men det er jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...