Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Samlivsbrudd, hvordan takle?


Anbefalte innlegg

FLOTT!!

 

...

 

teite meg...

 

har flørta litt på nettet de siste ukene.. for å ja.. få tilbake litt tankekraft. tilfeldigvis endte det opp med å flørte med to som var veninner. idag møtte jeg de, og begge to ser ut som liker meg..

 

hu som jeg foretrakk var sky og sjenert, hu andre sendte bilder av seg selv...

 

selvfølgelig valgte jeg hu sjenerte når jeg møtte henne, da jeg hadde mest til felles med henne.

nå hater vistnok hun andre hu jeg foretrakk.. og dramaet har starta. føler jeg bør skygge unna egentlig.

men, igjen hun jeg likte var usannsynlig søt... uffameg.. heh, jeg har å komme opp i situasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, er vel det jeg har tenkt jeg og. problemet er vel at de er veninner og hun ene legger veldig stort press på hun andre om å backe vekk fra meg.

 

noe annet som er rart egentlig at dette er en søndag, en MMA event som jeg har ventet lenge på har nettopp blitt utgitt, og alt skal ligge til rette for en flott søndag, likevell har jeg en ganske downperiode akkurat nå.

Hva kan man gjøre/tenke på slike dager?

Lenke til kommentar
ja, er vel det jeg har tenkt jeg og. problemet er vel at de er veninner og hun ene legger veldig stort press på hun andre om å backe vekk fra meg.

 

noe annet som er rart egentlig at dette er en søndag, en MMA event som jeg har ventet lenge på har nettopp blitt utgitt, og alt skal ligge til rette for en flott søndag, likevell har jeg en ganske downperiode akkurat nå.

Hva kan man gjøre/tenke på slike dager?

Tja... Bruke tiden på å be venninna drite i venninna som presser?

Lenke til kommentar
hehe :)

 

skal litt til for å bryte opp 2 gode veninner, ikke at jeg vil det heller men. uff ja, bør vel gi crap i jenter atm og heller fokusere på skole og (gutte)venner:)

men det er hardt, da jeg alltid har vært flørtepus :p

 

Kanon dette da Yeager. Får ivertfall litt fokus bort fra eksen ved å flørte med andre jenter. Det hjelper godt på selvtilliten.

Lenke til kommentar
hehe :)

 

skal litt til for å bryte opp 2 gode veninner, ikke at jeg vil det heller men. uff ja, bør vel gi crap i jenter atm og heller fokusere på skole og (gutte)venner:)

men det er hardt, da jeg alltid har vært flørtepus :p

Skal ikke mer enn en gutt til for å bryte opp 2 gode venninner :p De finner som regel tilbake til hverandre når stormen stilner, så du har nok ikke noe å frykte. ;)

 

Men er det ikke deilig å komme seg vekk litt fra eksen, og ha to venninner som krangler om deg? ;)

Lenke til kommentar
hehe :)

 

skal litt til for å bryte opp 2 gode veninner, ikke at jeg vil det heller men. uff ja, bør vel gi crap i jenter atm og heller fokusere på skole og (gutte)venner:)

men det er hardt, da jeg alltid har vært flørtepus :p

Skal ikke mer enn en gutt til for å bryte opp 2 gode venninner :p De finner som regel tilbake til hverandre når stormen stilner, så du har nok ikke noe å frykte. ;)

 

Men er det ikke deilig å komme seg vekk litt fra eksen, og ha to venninner som krangler om deg? ;)

 

 

ja, det er veldig godt :) tenker mye på xn enda, men har fått tankene over på noen andre en henne iallefall :) nå blir det spennende å se hva som skjer framover angående de jentene. bør vel helst prøve å dra en carebear på dem ( altså ikke legge nå stor vekt på det) men hun ene var usansynlig søt :p

 

sola skinner ute også, og xn har funnet en ny plass å bo fra 15mai av. vi snakker fint sammens enda, og ja jeg ser litt lysere på tilværelsen :)

Lenke til kommentar
Flott å høre!

Stå på, og bli bedre kjent med hu som er så søt :) Enten går det en vei, eller så går det en annen vei. Uansett så kommer du bedre ut av det enn å ikke gjøre noen ting i hvert fall. :)

 

Flott å høre at du får kommet deg vekk fra eksen 15.mai. :) bare.. *tenke* 3-4 uker til? :p

 

 

ja :) det blir deilig, eneste jeg er litt redd for nå er backlash når hu er gone.. det og eksamener som nærmer seg.. + å finne en plass å bo.

Lenke til kommentar

Yep! Brutal har et poeng som alltid. :)

 

Savnet kommer til å komme. Det er garantert. Eneste du må gjøre er å takle det på best mulig måte, og det gjør du ved å ha det gøy! Nyt livet til det fulle, for det har så ufattelig mye mer å by på enn den ene jenta du ikke har med deg lenger.

Ut med gutta, søte morsomme jenter, fart, spenning, og alt annet.. Det er kun fantasien din som setter en stopper på hvor morro du kommer til å ha det! :)

Lenke til kommentar
Yep! Brutal har et poeng som alltid. :)

 

Savnet kommer til å komme. Det er garantert. Eneste du må gjøre er å takle det på best mulig måte, og det gjør du ved å ha det gøy! Nyt livet til det fulle, for det har så ufattelig mye mer å by på enn den ene jenta du ikke har med deg lenger.

Ut med gutta, søte morsomme jenter, fart, spenning, og alt annet.. Det er kun fantasien din som setter en stopper på hvor morro du kommer til å ha det! :)

 

ja det er sant..

 

men jeg hadde et tilbakefall inatt ://

 

Xn så lei seg ut når hun la seg på soafen inatt, jeg spurte hvorfor, så sa hun at hun viste at jeg holdt på å flørta med andre jenter, og at det er ok siden vi ikke er sammens. Da måtte jeg grave litt pga jeg vil jo ikke at hun skal ha det vondt.. hun følte at hun var "bare en annen jente" som jeg kunne glemme på et øyeblikk ( forklarte henne hele saken med at hjertet er knust osv osv.. og ba henne komme i senga for å få varme ) jes.. hun kommer og gir meg 2 kyss.. det ene fører til det andre og vi har på en måte sex.. uff, idag kjenner jeg noe er galt inni brystet mitt :p

tipper det ordner seg, men herregud hvor tiltrekningskraft xn har på meg.. helt utrolig, som et sort hull der jeg er ei en rød kjempe..

 

prøver å tenke på andre jenter nå, men merker at jeg ble satt litt tilbake av det som skjedde igår. det skal ALDRI skje igjen iallefall..

Lenke til kommentar

:|

 

Var det ikke det du sa for noen poster tilbake da det skjedde sist?

 

Du må klare å rive deg løs uansett hvor lei seg hun ser ut. Det var hun som ville at det skulle ende, og da kan hun ikke regne med at hun skal få føle seg som noe mer enn "en jente". Det var hun som ikke ville være noe mer enn akkurat det.

 

Jeg veit det er forferdelig vanskelig, men du må være sterk og klare å motstå dådyr-øynene, og den dårlige samvittigheten hun klarer å legge på deg.

 

Og du må bare innse først som sist at det er helt greit at hun har det vondt. Dette er ikke en enveiskjørt gate. Det er ikke bare du som skal ha det vondt her. Hun skal måtte leve med at hun gjorde det slutt med deg, på akkurat samme måte som du må leve med det.

Lenke til kommentar

Du må høre litt på brutalmann. Drit i henne, selv om det høres kynisk ut. Det er ikke din jobb å trøste henne eller gi henne oppmerksomhet nå, det har hun venninner eller nye gutter til.

 

Og ja. Nå er hun bare en annen jente. Ivertfall slik jeg tenker om mine ekser.

 

Det er hun som dumper deg, og da må du bare være egoist og tenke på din egen helse. Det er så typisk noen jenter, de vil ikke ha deg, men ingen andre skal ha deg heller...

Lenke til kommentar
Eksen din dumpet DEG! Mao så har HUN bedt om å være en jente du bare glemmer. Det er da pokker meg ikke ditt ansvar å holde ei som ikke gidder å bruke tid på deg i hånden. Enten så vil hun ha deg, eller så vil hun ikke! Og det kan du godt si rett til henne. Makan, hva er det hun tror hun er?

 

tror hun kanskje ikke helt har insett at a mister det gode jeg står for, men det har a. og nå ere slutt! skal ikke ha den følelsen som jeg hadde imorgen igjen.

Ikveld ligger hun over til ei veninne, og det er deilig.. sitter her koser meg alene :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest i gjennom hele tråden! Synes det var kjempe spennende å lese om din sorg prosess :)

Jeg synes du har blitt veldig sterk i forhold til hva du var i begynnelsen. Må si jeg lo ett par ganger av de det du skrev ( på en søt måte) at ikke klarte å holde deg i fra henne med kyss og klem osv :) Det viser hvor mye hun betyr/betydde for deg.

 

Har enda ikke fått med meg hele grunnen for hvorfor det er slutt fra hennes sin side. Har hun bare mistet følelsene liksom?

 

Jeg er selv jente, og forstår litt hva hun vil når hun oppfører seg slik som å f.eks bryte ut mitt i sexen.

Jeg tror hun følte at hun sank veldig lavt, når hun sannsynlig hadde bestemt seg for å være avvisende.

Betyr ikke at hun ikke tenner på deg like mye som før. ( men nå skal jeg ikke gi håp, hehe )

 

Jeg tror bruddet er veldig vanskelig for henne også, i og med at hun ble lei fordi du flørtet med andre.

 

Desverre varer ikke alle forhold for alltid. Ønsker deg lykke til videre :)

 

En liten ting til: Tror at en ONS ikke vil gi deg en dritt! :p Et ONS vil sannsynligvis bare være en kaldt og uforpliktende natt sammen med en du ikke har følelser for.

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar
Akkurat det jeg har sitti og venta på at ei jente skulle komme inn i tråden og skrive!

 

+

 

En liten ting til: Tror at en ONS ikke vil gi deg en dritt! :p Et ONS vil sannsynligvis bare være en kaldt og uforpliktende natt sammen med en du ikke har følelser for.

Tusen takk! :w00t:

Jeg er helt enig med deg! :yes:

 

Yaeger:

Ut og flørte ja!! Men jeg tror som Mary_5 at du ikke vil få særlig mye ut av en ONS...

En fast FF, sure, men ikke en ONS... Pluss, da er du sikrere mot å pådra deg SOS! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...