fondus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hei. har fått tilbud om å kjøpe en nokia 6510 brukt. den har litt småriper her og der, dessuten har den en sprekk i dekselet over displayet. følger med lader og headsetet for å høre på radio. hvor mye er den verdt? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Med tanke på at den er såppass skadet bør du ikke gå over 1500 i hvert fall, men rundt 1000-1200 skulle være en grei pris for telefon/headsett. Headsettet er jo verdt nesten 300 det og så. Han har vel ikke hatt softwareproblemer med den? I så fall må du enten gå drastisk lavere, eller ikke kjøpe den i det hele tatt før den har blitt fiksa. Lykke til Lenke til kommentar
Trio Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hvor mye selger han/hun den for da. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg ville ikke betalt mer en tusen kroner for den. Eller det vil si - jeg ville aldri kjøpt den, i alle fall ikke med såpass mye skader... spar noen hundre lapper og kjøpr deg en siemens s55 eller noe Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg skal ha en billig, men samtidig snerten telefon. den skal kun brukes til å ringe og noen få sms. den må være liten siden den skal ligge i lomma mi. jeg har fått tilbud om å kjøpe den for 1000,-. grunnen til at han selger den er fordi at han _fikk_ en t68i! Den sprekken kan man jo (og alle ripene) få vekk ved å bytte deksler da. han har ikke hatt noen softwareproblemer. Så dere mener 1000 er en grei pris? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Får du den for mindre en 800 bør du være fornøyd, tusen er litt mye kanskje, med tanke på at den er litt ødelagt, og at du dermed må kjøpe nytt deksel for noen hundre lapper for å få den i orden igjen. Hvis mobilen bare skal brukes til å ringe og skrive sms med vil jeg tro det er en brukbar mobil for deg. Nokia er jo veldig gode og skrive sms på... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 slenger meg på de som mener rundt en tusing.. fin mobil, men litt begrenset mtp muligheter. men, hvis ringing og sms'ing er alt du skal, så er det nok en ypperlig telefon. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 ok, det virker som om det blir et godt kjøp Mobilen har jo et par andre fatures enn "bare" sms og ringing da. bla ir-port, radio og GPRS. kombinert med at den er god å skrive på (har prøvd) og er liten så virker det som en fin telefon for meg Skal bli godt å bli kvitt siemens SL45i og dens stygge bugs (tastene er uutholdelige). Skal sende den på reprasjon og selge den etter det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 selge sl45i? det er jo helligbrøde! den er imo en av de bedre telefonene som er laget i de siste årene. litt bugs, ja, men med alle de funksjonene den har..? java, diktafon, mp3spiller, stor skjerm.. og attpåtil er den, hva, tre år gammel? hvor mye hadde du tenkt å selge den for? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 selge sl45i? det er jo helligbrøde! den er imo en av de bedre telefonene som er laget i de siste årene. litt bugs, ja, men med alle de funksjonene den har..? java, diktafon, mp3spiller, stor skjerm.. og attpåtil er den, hva, tre år gammel? hvor mye hadde du tenkt å selge den for? joda, bra med funksjoner, grunnen til at jeg kjøpte den var mp3-spilleren. men tastene... for noe drit. antenna og er dust. men når man tenker på lagringskapasiteten, 32MB så er det overlegent på en mobil, selv i dag. Jeg kjøpte jo en 64MB ekstra og putta i jeg da Når jeg får telefonen reparert kommer jeg til å selge den med den ekstra minnebrikka for 2-3k tenkte jeg. kanskje gå under hvis det blir vannskelig å selge den. når jeg bruker den til mp3, skulle jeg ønske at det fantes litt raskere overføring enn seriellport. det tar 4,5t å fylle minnebrikka :| Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Når jeg får telefonen reparert kommer jeg til å selge den med den ekstra minnebrikka for 2-3k tenkte jeg. kanskje gå under hvis det blir vannskelig å selge den. hm, det tror jeg nok.. 128mb mmc koster ikke mer enn 450,- for tiden, og du får kjøpt en sl45i på ebay for rundt tusenlappen.. når jeg bruker den til mp3, skulle jeg ønske at det fantes litt raskere overføring enn seriellport. det tar 4,5t å fylle minnebrikka :| kjøp en usb-kortleser.. tar et par minutter. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 er enig med psilocybe, du får ikke 2-3k for en sl45/sl45i, den er ikke vert det. 1500 er nok en litt mer rimelig pris... Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hadde den vært uten riper i screenen kunne jeg godt kjøpt den av deg Når jeg tenker på det er det egentlig bare mp3/media- spiller som jeg lengter etter å ha i en mobil.. Nei, stygge tanker, gå vekk, ikke gjør samme feilen som sist, *smart og økonomisk løsning å få seg 3510* -my ass! Nei, jeg tror neste blir nok N1 eller z1010 for meg.. (skjønt jeg drømmer en del ) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Koster ikke sl45i mer nå for tiden? da jeg kjøpte den i november, var det 2729,- for mobilen og 550 for minnebrikka. *grøss* jaja, har alltid angret på kjøpet av den mobilen. Skal ikke koste på den noen usb-kortleser nei. Har bestemt meg for å kjøpe enten Creative Jukebox 3 eller flashminne 128MB mp3-spiller så... Men da er det ingen som protesterer på at jeg kjøper den mobilen for 1000,-? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hvorfor ikke 256 mb? det er på markedet, eller kommer i alle fall i løpet av en måned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå