hvor Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 tror og håper det er den første. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror også det er den første, men hvorfor håper du? Jeg ville ikke kjørt med nedplombert anlegg og trimsylinder, men det er meg da.. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Tror også det er den første, men hvorfor håper du? Jeg ville ikke kjørt med nedplombert anlegg og trimsylinder, men det er meg da.. for den holder ikke så lenge med den andre sylinderen? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja t6 asso er en del svakere en maximaen. Om du vil ha den orginal hvorfor skrur du ikke bare av trimmen og selger den? Så kjøper du brukte orginal deler(nye er svindyre) eller erstatnings deler.. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ja t6 asso er en del svakere en maximaen.Om du vil ha den orginal hvorfor skrur du ikke bare av trimmen og selger den? Så kjøper du brukte orginal deler(nye er svindyre) eller erstatnings deler.. vil jo at den skal gå litt fortere enn 45. Kansje rundt 90. for hvis jeg kører med orginal veiv og trimsylinder blir veiven fort ødelagt. noen tips om hvordan jeg kan få den til å gå bitte litt tregere? vil den bråke mindre hvis jeg setter in en plombering i potta? (tidligere eier tok den ut) Endret 30. mars 2009 av hvor Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Den går vel ca 100 nå, det er jo ikke langt unna det du vil ha. Du har jo laga minst 1 tråd om hvordan du kan sette i plombering, hvorfor prøver du ikke bare? Selv om den viser 120 på speedo betyr ikke det at det er ekte fart. Feks, jeg og en kompis sammenligna hans og mitt speedometer. Hans viste 55-60 og mitt viste rundt 45. Endret 30. mars 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Den går vel ca 100 nå, det er jo ikke langt unna det du vil ha.Du har jo laga minst 1 tråd om hvordan du kan sette i plombering, hvorfor prøver du ikke bare? Selv om den viser 120 på speedo betyr ikke det at det er ekte fart. Feks, jeg og en kompis sammenligna hans og mitt speedometer. Hans viste 55-60 og mitt viste rundt 45. vil ikke sette i noe som er skadelig for mopeden Lenke til kommentar
hvor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 hvis jeg setter i ei skive (10mm)? som plobering i potta vil den bli veldig varm da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå