hvor Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hei. bare lurer på om det er farligt å kjøre med trimmsylinder og orginalt eksosanlegg? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vil ikke tro det, men vil få mer effekt ut av et effektanlegg. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Vil den ikke bli veldig varm? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) ikke så lenge det er uplombert, da skal det gå fint Du kan og kjøpe en tempratur måler denne tar turtallet og tempraturen så er bare og følge med og blir den for varm så bare tar du en liten pause. Endret 27. mars 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
hvor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 ikke så lenge det er uplombert, da skal det gå fint Du kan og kjøpe en tempratur måler denne tar turtallet og tempraturen så er bare og følge med og blir den for varm så bare tar du en liten pause. går det an til og ta ut plomba slik at det går an til å sette den inn igjen? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 ikke så lenge det er uplombert, da skal det gå fint Du kan og kjøpe en tempratur måler denne tar turtallet og tempraturen så er bare og følge med og blir den for varm så bare tar du en liten pause. går det an til og ta ut plomba slik at det går an til å sette den inn igjen? og er tempraturmåleren lett å montere? kan hvem som helst gjøre det? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 vet ikke om det tar skade av å kjøre med trim syl på org potte, men ville heller kjøpt trim potte først så spart til du hadde nokk penger til trim syl vis du ikke alerede har kjøpt sylinderen. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) vet ikke om det tar skade av å kjøre med trim syl på org potte, men ville heller kjøpt trim potte først så spart til du hadde nokk penger til trim syl vis du ikke alerede har kjøpt sylinderen. Har trimsylinder og effektpotte på. Er bare redd for å bli stopt for da ser de med en gang at det er trimpotte? Endret 27. mars 2009 av hvor Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 vis den er svart og har original endestuss på den ser den jo original ut. bortsett fra alt bråket seff. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Men jeg må altså ta ut plomba i det orginale eksosanlegget? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 bare kjør med effektanlegg og trim syl du, så setter du på original endestuss på effekt potta så ser den ganske original ut bortsett fra lyden. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nå vet ikke hvilket effekt annlegg du har, eller hvilken farge det er på det. Men hvis du lakerer det svart med varmelakk blir det mye mer anonymt, så det tiltrekker seg altså mindre oppmerksomhet. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 har et svart effektanlegg men har ikke de dekslene som henger utpå potta. Noe som gjør at det er veldig lett og se det. noen som hvet hvor jeg kan kjøpe det? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 nå tror jeg ikke politiet vet eksakt hvordan et originalt anlegg ser ut så tror ikke det er noe prob at du ikke har deksel. vis du skal ha et må du vel lage noe selv og bruke noen slange klemmer rundt potta eller noe sånn. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 okei får bare kjøre med det på da. Men jeg vil egentlig at den skal gå litt tregere, noen goe ideer om hvordan jeg kan få den til å gå litt tregere. Har trimsyl å effektpotte som ploba er tatt ut? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 hvorfor vil du ha den tregere? trimbota er jo den samme uansett. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 hvorfor vil du ha den tregere? trimbota er jo den samme uansett. blir bare fristet til å kjøre det den går altså 120 ifølge speedometeret og jeg har orginal veiv på tror ikke den tåler så mye. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 hvilken sylinder har du? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 airsal etteleraent.det var forrige eier som satte det på Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 denne http://www.speedoptions.no/index.php?main_...p;products_id=5 ? eller denne? http://www.speedoptions.no/index.php?main_...p;products_id=6 vis det er den første kan du kjøre den på originalveiva men ikke alt for hardt, den andre og tror jeg du kan kjøre med original veiv men da varer den ikke så lenge. det står litt om hvordan du kan kjøre med syl'en der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå