S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei. Meg og damen har vært sammen i 2 måneder no. Vi hadde sex for første gang for 1 måned siden, og då gikk det ikke særlig bra.. Jeg fikk ikke noe orgasme.. Prøvde igjen en måned etterpå, og då fikk eg orgasme etter en laaang stund.. Hadde sex dagen etterpå, og då fikk jeg ikke orgasme, og når vi skulle prøve igjen ett kvarter etterpå, så ville den ikke opp Og idag var det veldig lite liv i den.. Altså de 3 siste gangene var de 3 siste dagene noo.. Noen ideer? Forresten: jeg var jomfru før jeg gjorde det med hun.. Det sliter selvfølgelig veldig på selvtilliten hennes når jeg ikke får orgasme, og ihvertfall når eg ikke får ereksjon Blir selvfølgelig kjipt for meg og.. Det er ikke det at damen min ikke er deilig, for hun er skamdigg -.- får liksom stå bare av å kline med hun.. Men noen som har ideer? Kan det være noe som feiler meg? Lege? Er 16 forresten Lenke til kommentar
Svinefot Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Wow! For et ironisk tilfelle vi har her da! Høres ikke kjekt ut nei. Sikkert på at du er i riktig stilling eller noe sånn når du "gynger"? Om jeg kan ta dette som et eksempel: Du onanereri ikke med feil vinkel på hånden i forhold til penisen. Skjønner du? Prøv flere stillinger kanskje? Eller sjekk med legen Det sliter selvfølgelig veldig på selvtilliten hennes HENNES? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Funker den "på egen hånd"? Hvis ja, så er det nok bare noe oppi hodet ditt som sperrer. Prøv å tenke på det du ser, ikke på deg selv og hva du skal. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Wow! For et ironisk tilfelle vi har her da! Høres ikke kjekt ut nei. Sikkert på at du er i riktig stilling eller noe sånn når du "gynger"? Om jeg kan ta dette som et eksempel: Du onanereri ikke med feil vinkel på hånden i forhold til penisen. Skjønner du? Prøv flere stillinger kanskje? Eller sjekk med legen Det sliter selvfølgelig veldig på selvtilliten hennes HENNES? Ja, hennes og selvfølgelig..Kan jo ikke føle seg så deilig når jeg ikke får stå av hun xD Lenke til kommentar
Svinefot Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Ja, hennes og selvfølgelig..Kan jo ikke føle seg så deilig når jeg ikke får stå av hun xD Ah, sorry! Slet litt med å tyde den :!: Endret 25. mars 2009 av tom waits for alice Fjernet sitat av slettet innlegg Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Nei, jeg er ikke homo, og det innlegget passer ikke med tråden.. Hvorfor ikke? Du ligger med en skamdigg dame som du sier og får hverken stå eller ejakulasjon? Da er ikke forslaget så urimelig Jeg hadde stå begge gangene, men den slukket -.- BTW: Fikk meld av damen.. Hun sa viss jeg ville, så kunne eg prøve med en annen jente viss eg ville, for å se om det gikk med andre -.- for meg så høres dette ut som en veldig dårlig ide.. Og virker ikke dette veldig rart at kjæresten min vil at jeg skal prøve med andre jenter? En manns drøm? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 En annen jente og dama di samtidig Lenke til kommentar
Svinefot Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 En annen jente og dama di samtidig TREKANT!!! Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Trekant hadde vært digg Men snakker heller om det med hun om noen dager Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har slettet noen poster som diskuterte om det er trolling å antyde at tråstarter kan være homofil. Det er det ikke nødvendigvis, men det avhenger av setting og formulering. Når det står i krigstyper uten videre begrunnelse er det ikke rart at folk reagerer. Men diskusjoner om trolling skal ikke tas i tråden, det skal eventuelt rapporteres, så vurderer vi det. Man er ellers ikke homofil fordi om man ikke får ereksjon sammen med damen. Det hender oss alle en gang i mellom, av ulike årsaker som promille, prestasjonsangst, trøtthet og mye mer. Vi som er blitt noen år har sluttet å telle dem. Man er homofil dersom man tenner (og da ikke nødvendigvis i form av ereksjon) på og tiltrekkes av gutter og ikke jenter. Hvis trådstarter var homofil ville han synes gutter var mer "skamdigge" enn kjæresten. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Tror kanskje jeg har funnet årsaken.. Hadde snus i hele tiden frem til vi begynte, så da pumpet det vell ikke nok blod ned til kuken, noe som gjorde at den ikke ble stiv? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette er et typisk tilfelle av prestasjonsangst og/eller nervøsitet. Med mindre du har hatt et halvkilo snus i kjeften så skal ikke det ha noe å si. Forøvrig så virker det som om dama di har fått fullstendig knekken siden hun sier du skal få prøve med noen andre. Snakk med henne og si at det som skjedde er helt vanlig og har ingenting med henne å gjøre. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, hun sliter litt psykisk fra før av, så dette er veldig tungt for hun.. Og kommer ikke til å pule andre damer, det vil bare ødelegge forholdet fort.. Elsker damen, men dette er tungt -.- Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Altså, det du har opplevd er veldig vanlig og ingenting å ta på vei for. Når jeg sier veldig vanlig, så mener jeg veldig vanlig. Bare å les litt nedover på forumet her, annenhver tråd handler om at trådstarter ikke fikk stå, kom for tidlig eller ikke kom i det hele tatt. Si det til dama di så hun ikke går rundt og føler seg ekkel og dårlig. Løsningen på problemet er å slappe av, ikke stresse og å være trygge på hverandre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 BTW: Fikk meld av damen.. Hun sa viss jeg ville, så kunne eg prøve med en annen jente viss eg ville, for å se om det gikk med andre -.- for meg så høres dette ut som en veldig dårlig ide.. Og virker ikke dette veldig rart at kjæresten min vil at jeg skal prøve med andre jenter? En manns drøm? For all del, IKKE ønsk det forslaget velkomment! Det er ganske åpenbart noe hun sier fordi hun føler seg utilstrekkelig, og ikke vet råd. Og/eller tester deg. Eneste riktige svar på det forslaget er "HVA?! Uaktuelt, jeg har ikke lyst å gjøre det med noen som helst andre!". Hvis du svarer "Tjaa, kanskje det" har du umiddelbart bæsjet godt på leggen, og definitivt ikke hjulpet på hennes selvtillit eller tro på forholdet. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei, jeg er ikke homo, og det innlegget passer ikke med tråden.. Hvorfor ikke? Du ligger med en skamdigg dame som du sier og får hverken stå eller ejakulasjon? Da er ikke forslaget så urimelig Jeg hadde stå begge gangene, men den slukket -.- BTW: Fikk meld av damen.. Hun sa viss jeg ville, så kunne eg prøve med en annen jente viss eg ville, for å se om det gikk med andre -.- for meg så høres dette ut som en veldig dårlig ide.. Og virker ikke dette veldig rart at kjæresten min vil at jeg skal prøve med andre jenter? En manns drøm? Ei dame uten selvtilit er ikke en manns drøm for å si det sånn.... det bør du gjør noe me. prøve å gi hu ein del mer komplimenter enn det hu vil ha:) så går det så fint så. PS: når det gjelder problemmer i senga så er det bare å slappe å ikke stresse. det komme når det komme for å si det sånn:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg