Autodidact Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi holdt litt "helv*e" med en kollega på jobb i dag etter at jeg nylig knipset bilder av gjengen på bruket til kontaktsiden på nettet — så nå henger det 70x100cm plakat i vinduet vårt av et drømmeprodukt ... Det er av de små idéene de store skapes. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Haha, utrolig stilig. Godt gjennomført Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skikkelig kult,oppfinsomt! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er helt enig med de andre her! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Takk for egoboost – kritikk tas også imot ... Noen som har idéer til flere fantastiske/lignende WeedGrower™ produkter vi kan lansere under Hemp Pharma Europe Ltd Pty? Jeg har en idé til, men den blir eventuelt ikke så presentabel for det yngre forumsegmentet, og kanskje vondt å finne modell(er) til. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det yngre forumsegmentet trenger å vokse litt, og det i rekordfart. Litt vokseninfantilmoro har aldri skadet noen! Hva trenger du model til? Om vi snakker full frontal nudity kan jeg selvsagt slippe selvdiggeren i meg løs Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Sant ... Det er jo ikke prompehumor, som skadet meg som liten, så det går kanskje bra — til en moderator finner tråden. 8o) Du er booket — om ikke Bakvendtland er for langt fra Vestlandet. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja, det var på høy tid det kom noe sånt også inn på akam... Kjempebra laget.. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Fint å se at dere liker litt galskap, ellers vile jeg følt at timene bak var litt bortkastet. Jeg kunne jo ha arbeidet med noe jeg tjente penger på istedenfor, men falt for fristelsen til å gjøre noe litt mer inspirerende for en gang skyld ... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 utrolig genialt!! eneste å sette fingeren på er at noen steder ser det uekte ut, men det er ikke så rart. digger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå