Monka Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har nå brukt mange timer på å finne ut hva som er galt med brennern min. Den brenner tregt og bruker opp i mot en halv time på en film. Vanligvis bruker den 5-6 min. Har lest litt rundt omkring, men jeg finner ingenting jeg skjønner noe av. Hvis noen vet hva som kan være galt, kan dere forklare det på norsk? Frustrasjonen begynner nå å bli veldig stor. Forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Kanskje den rett og slett er klar for pensjonist tilværelsen? Er dette en stasjonær ? i så tilfelle koster en ny rundt 250 - 300 kroner. Så liten vits i å legge for mye arbeid i det. Grunnen til at brenneren kan være en av flere ting. Feks lesehodet ute av stilling eller er fullt av drit, eller at man bruker lavkvalitets plater i enkelte tilfeller for å nevne ett par ting. Kan jo prøve med en slik "rensecd" men tviler på det hjelper noe særlig ( I allefall min erfaring) Endret 25. mars 2009 av Phyltre Lenke til kommentar
Monka Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Skal ikke se bort i fra den er klar for å trekke seg tilbake. Men har fått den til fungere ganske greit. Det tar i alle fall ikke en halvtime å brenne ut. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den har ikke havnet i pio mode for some reason? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå