Gå til innhold

Tror dere på dette?


lazaa-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

raste gjennom siden... så ut som det var en bok eller noe om stoffet..? i så fall kan det være en godt start å kjøpe den før man gjør noe mer..

 

edit: så nesten ikke hav det dreide seg om, men vist det bare er snakk om å kjøpe en bok så er det så lite penger at det nesten er vedrt sjansen uansett.. jeg personlig ser ingen store grunner til å kjøpe meg en bok om hvordan jeg skal bli rik..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

1)

Dette er en seriøs webside

Ser ikke seriøs ut den siden, det gjør heller ikke URL`n

 

2)

Ps! Det er få eksemplarer igjen som jeg kommer til å sende ut!

Hvorfor det når du sender du får det på PDF, det er ikke akkurat grense på antall kopier du kan sende ut.

 

3)

Paypal konto, brukt av mange svindler sider.

 

+++ antall flere grunner til dette er bullshit.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
1)
Dette er en seriøs webside

Ser ikke seriøs ut den siden, det gjør heller ikke URL`n

 

2)

Ps! Det er få eksemplarer igjen som jeg kommer til å sende ut!

Hvorfor det når du sender du får det på PDF, det er ikke akkurat grense på antall kopier du kan sende ut.

 

3)

Paypal konto, brukt av mange svindler sider.

 

+++ antall flere grunner til dette er bullshit.

jeg liker å pirke, ang nr 2 så står det at det er "få eksemplarer som jeg kommer til å sende ut" kommer er her det viktige, det står ikke at han har få, men må vel heller tolkes ditt at han velger å ikke sende ut veldig mange flere.

 

Det å kalle det svindel er vel litt drøyt, det er på grensen, men det er i verste fall villedende markedsføring.

 

ikke det at jeg vil betalt en krone for det tullet, men det er en annen sak

Lenke til kommentar
en ting til, hvis du ser på domene-eieren, så får du opp Lasse Kongsberg, antagelig er fullt navn fjernet , hvis dette stemmer hadde han en inntekt på 0 i 2006 og 5500 i 2007 og er ca født i 89.

 

Vedder på at lazaa- som startet tråden er Fjernet, født i 89..

 

*edit*

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=572992&hl=

Og med det stenger vi tråden.

 

EDIT: Trenger ikke henge ut navn, dette er fjernet fra tråden.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...